Accepterad eur0pa1 | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? eur0pa1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter benny svensson och han är 24 år och har en dröm om att bli en riktigt stor och känd brottsling. Benny är väldigt fokuserad och klickar när det gäller. Hans känslor anpassade sig, särskilt hans humör. Benny är en väldigt lugn person och försöker alltid undvika problem men om folk inte är lugna och inte gillar benny kan han bli väldigt arg. benny föräldrar som ogillar benny. De var lika arga på honom eftersom de ville bli en stor kriminell eftersom båda hans föräldrar var poliser och inte ville att benny skulle bli en brottsling. De kunde bara inte bry sig mindre om hawalien. Så han bestämde sig för att flytta hemifrån vid 6 års ålder. Benny bodde då på gatan, eftersom han inte hade något jobb att försörja sig på. Efter några veckor så hittade några människor honom och bestämde sig sedan för att ta hand om honom. De visade sig vara några av de största brottslingarna i världen. Benny blev jätteglad när han fick reda på dem och han frågade dem om de kan hjälpa benny att växa lika stor som dem självklart kan de hjälpa honom. När benny var 20 år gammal lärde han sig mycket hur man är en bra brottsling, men en dag när benny var hemma i deras gänghus fick hans vänner eller de som tog hand om dem ett bankrån och medan de var; flydde från rånet de råkade ut för en bilolycka och fördes direkt till sjukhuset men tyvärr dog alla på sjukhuset. Visst var benny ledsen då, men det hindrade honom inte från att uppfylla sin dröm, benny ville till. göra de som brydde sig om honom, var stolta och sedan bestämde sig för att fortsätta sin strävan att bli en stor brottslin

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle älska att vara en del av servern för att utveckla mitt rollspel och ta saker till nästa nivå. Det spelarmedlemskapet blir bara inte mycket av samma sak med tiden många av de mest intressanta och roliga möjligheterna är låsta. Nu kan du som medlem verkligen fördjupa dig i roller som en kriminell eller ha ett spännande jobb på servern, vilket jag tycker är mycket roligare. Jag tycker oerhört mycket om att spela på Unive och ser en spännande framtid med att kunna bidra ännu mer till samhället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att du inte spelar för makt och pengar (powergaming) inte bara vinna, alla ska ha kul och alla andra ska ha kul också, inte bara dig själv så båda personerna ska ha kul i en scen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta - Ta ooc info till ic Power gaming - rp för makt och pengar samt inte rpa på skador tex.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2000 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka