Etismats | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Ditt discordnamn: Etismats

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftesrom jag verkligen bryr mig o mservern och alla som spelar här. Jag gillar att hjälpa folk och lösa problem och se till att alla har en bra upplevelse. Jag är ganska aktiv, har bra koll på reglerna och försöker alltid vara rättvis mot alla.. Jag har varit med i RP ett tag nu och jag vet hur de mest afungerar. Efter mina uppfattningar av staffs ingame vet jag hur jag ska ändänvda mina perms rätt och bemöta folk i support m.m Om jag får chansen att vara staff kommer jag göra mitt bästa för att bidra positivt till communityt och hjälpa till där det behövs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte funkar så bra på unive är att det ofta tar ganska lång tid att få svar på reports eller att bli indragen i support. Ibland kan man vänta jättelänge även om det är något viktigt som hänt, och det blir lite segt när man bara vill lösa problemet snabbt och fortssätta spela. Jag fattar att staff har mycket att göra, men det hade varit skönt om det gick lite snabbare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag blir staff så hade jag försökt vara så aktiv som möjligt och ta reports direkt när jag ser dom så folk slipper vänta länge. Jag hade också försökt snacka med resten av staffsen och samarbeta mer så vi kan hjälpas åt. Det viktigaste för mig är att alla spelare känner att de får hjälp snabbt och att vi staff faktiskt lyssnar på dem

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att man alltid försöker vara lugn rättvis och respektfull oavsett vad som händer. Man ska inte bli arg tillbaka om någon är otrevli gutan istället försöka lösa situationen på ett moget sätt. Det är också viktigt att ta rätt beslut även fast det göller någon man känner. Jag tycker detta är något alla staffs ska följa och detta kommer leda till ett bbättre comuntity.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska verkligen lägga mycket tid på staff arbetet och fokusera på att s åvara så aktiv som möjligt. Jag vill vara en staff som alltid finns där för spelarna och tar tag i problem snabbt. Det är viktigt för mig att kunna hjälpa så mycket som möjligt och bidra till att servern fungerar bra. Jag kommer prioritera staff jobbet och se till att jag är online och redo att hjälpa när det behövs även om det ibland betyder att jag lägger mindre tid på min RP.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan sommaren 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff tidigare och jag vet att jag har gjort ett dumt misstag men jag tycker jag förtjänar en andra chans

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka