Nekad essmans automotive | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Essman.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? QPark chef

Vad heter du IRL? jag heter Albin Essman

Vad heter du på discord? Essmans_automotive#4212

Hur gammal är du? jag är 16 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? jag har 420timmar speltid och det är endast på Unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag tycker att qpark har varigt riktigt lalligt när lenie jobbade som chef, där och jag jobbar nu på QPark och är erfaren jag vet hur saker går till och hur allt ska fungera. jag vet även om gemenskapen på QPark och hur viktig den är för teamet och cheferna jag vill göra det som är bäst för teamet på qpark och ta mig an denna roll för att hålla qpark legit

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är erfaren på QPark just nu och kommer överens med alla där och har jobbat längst där

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Bengan Bengen och han gillar att ta kritik och inte ta till med våld löser saker med ord och har ingen tvekan att ringa polis om saker går överstyr. Han har en bra personlig het och är allmänt snäll och glad och tar åtgärden snabbt så skulle Bengan beskriva sig själv tror även hans medarbetare skulle säga samma sak. Bengan gillar även att ta tag i saker direkt och inte vänta ett tag med att göra det. han tycker om förändring. hans mamma och pappa dog när han var 9år och hans pappa var chef på QPark och han har alltid velat gå i sin fars fotsteg då dom är väldigt stora och fylla. han har haft det jobbigt hela sitt liv och är van vid att flyta och att allt han bryr sig om bara plötsligt försvinner.

Hur ofta kommer du vara inne? 10-13timmar per dag om inte på helgdagar då får jag nog upp till 15timmar speltid

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag tycker om att jobba på QPark som chef eller som arbetare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja! jag kan alla utantill!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka