Accepterad Esak2sigma4u | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2sigma4u

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Lukas2fast4u

Vem var det som bannade dig? Isakk

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-06 175819.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ville hjälpa två poliser som hade lite problem för att få tag i en kriminell som körde för snabbt och då körde jag jämnsides och pratade sen flög han ner från ett berg och jag körde ner från ett stup med vanlig audi.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg två polis bilar följa efter en grabb som körde för snabbt men kunde inte få tag på honom så jag körde efter och försökte stoppa han genom att ställa mig bredvid han och försöka säga till han att stanna sen körde han rakt på ett staket och flög ner från ett berg och jag ville ju stoppa honom så jag körde också ner från berget men från mycket stupare och jag kan säga att det var meningen att köra ner från berget men inte på så stupt ställe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig för jag körde ner från ett berg men tycker inte att jag direkt pittade det är om ni anser att jag körde bredsidas med han att det är att pitta men var ej meningen att försöka pitta han ville bara försöka få han att stanna med ord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har brutit mot regler men dem flesta gångerna var det lite lall och röstreglern, Sen har jag också powergameat och jag har lärt mig att inte bryta mot reglerna mer för man kommer få konsekvenser vid namn indragna roller och bann och det är inte roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kanske inte ha försökt hjälpa polisen då jag också är kriminell eller inte köra bredvid han eller köra ner från så stupt berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag ser dett aigen kommer jag ej försöka hjälpa polisen om jag fof är kriminell utan bara låta polisen göra sitt jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka