Accepterad Esak2sigma4u | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2sigma4u

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Tedde_5

Vem var det som bannade dig? abm780

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-15 195553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte utanför blood liner gänghus några gånger och jag sköt en gång när jag kanske hade kunnat robba han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag skulle gå med ett gäng och då åkte jag runt lite vid huset och då såg jag en grabb där så jag frågade om han ville något för vårt gänghus ligger där ingen är nere vid hamnen. Då började grabben bara rikta helt random och jag hade inte hört ett från honom innan han började rikta. När han börjar rikta åker vi ju iväg för bilen stod på och jag hade chans att fly. Sen åkte jag en stor buss så jag ställde mig lite längre bort och tog skydd bakom den för det är ju en buss och då sköt min vän ner honom och vi kidnappade honom. Men under kidnappningen får vi reda på att han var med samma allians som oss och helt random kommer två bilar från hans gäng dit när vi var helt gömt och han hade mobilen för att swisha oss och betala ut. Så vi hoppade in i vår bil för vi fattade att dem skulle göra något. Vi pratade med dem men dem försökte bara köra framför oss och jag fattade att dem skulle försöka robba så jag körde och då följde dem efter och började skjuta så vi var tvugna att försvara oss själva så vi sköt tillbaka. Min vän dog men jag dödade dem och tog min vän för att köra till sjukan. Detta var hur det startade. Sen efter en stund så tog dem ett möte och min vän som var med i gänget ringde mig och satt mig på högtalare. Då pratade vi lite och så sa dem att jag var tvungen att ge tillbaka ett vapen och så sa jag att det var min vän som hade det men att han säker inte skulle ge tillbaka det. Då började dem hetsa och kalla mig massa skit och sa att jag skulle komma hamnen där de bodde. Så jag tog min vän och stack dig och skulle kolla om dem ville snacka sp jag åkte utanför porten och då typ 3 sek efter öppnar dem porten och började smattra från gänghus så vi åker ju iväg sen åker vi tillbaka och ska försöka kidnappa dem för det dem gjorde då såg vi en av deras bilar åka ut och vi följde efter men han tog oss bara till huset där dem stod och sköt ut och detta gjorde han flertals gånger. tillslut fick jag nog och såg han ganska långt bort från deras hus så jag tryckte in hans bil i en väg med min bil och hoppade ut och dödade han. Sen var det ett scenario där det var en grabb från deras gäng som började åka efter mig helt random och satt och hetsade mot mig. Jag försökte åka då men han bara följde efter och tillslut fick jag nog och hoppade ut för att försöka robba han sp jag riktade i kanske 3 sek men då började han köra helt random och inte hoppa ut så jag bara sköt han för jag pallade inte med han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde lite fel men jag har en anledning för allt jag gjorde som där allt startade där dem riktade helt utan anledning då skjuter vi ju ner han för han skjuter mot oss och kidnappade han. Sen när jag smällde han som bara hetsade helt random var ju för att jag inte pallade med honom mer för han hade hållt på i typ 5 min i sträck så när han väljer att köra och inte hoppa ut och ta upp händerna så bara smällde jag han. Sen att jag åker utanför deras gänghus var först för han satt och hetsade på telefon så jag kom ju för han sa kom testa. Men då började dem ju smattra från gänghus och det tänkte vi inte låta dem så när det åkte ut en bil från huset följde vi efter men den bilen åkte bara runt precis utanför deras gänghus så dem var dem ända vi kunde robba och dem åkte bara vid gänghus och vi följde efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har brutit mot regler men dem flesta gångerna var det lite lall och röstreglern, Sen har jag också powergameat och jag har lärt mig att inte bryta mot reglerna mer för man kommer få konsekvenser vid namn indragna roller och bann och det är inte roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När själva scenariot började tyckte jag att vi gjorde rätt att hoppa ut och kidnappa han då jag hade en jätte står bil att gömma mig bakom och han började ju rikta helt utan anledning. Sen när jag sköt han som hetsade skulle jag inte bara skjuta utan följa efter han eller sticka från platsen och försöka robba han istället för att döda. Sen när jag åkte efter deras bil som bara åkte vid deras hus skulle jag kört bort från deras hus och väntat in dem istället för att åka efter han vid deras hus. Sen när jag tryckte in han i väggen skulle jag kanske inte ha tryckt in han i väggen med bilen och åka efter han istället fast om jag hade gjort det skulle han bara åkt till gänghuset igen så jag tyckte det var ganska bra gjort av mig att trycka in han men fattar också att det var lite powergaming och när han väl stod stilla vid väggen skulle jag inte bara skjuta utan att

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad nu kommer jag tänka lite mer innan jag gör saker som att försöka robba folk och inte bara skjuta och gör ett lite roligare scenario och om dem håller på att köra runt utanför deras hus så ska jag inte följa efter utan stanna och vänta tills dem sticker och om det inte skulle vara en bil man följde efter utanför någons hus så kommer jag inte heller cirkulera huset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka