Nekad Esa1975 | Ban Överklagan [Snak312/V8an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4991d4

Vad är din discord tagg? esa0211

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-01 233028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bråkade med en kille på dc men sedan blev jag unbannad på fivem men inte dc jag har varit bannad i nästan 1år

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en nära vän till mig irl men även ingame goade mig till folk eftersom att han då ville förnedra mig bland våra vänner irl och han började ta bilder när de råna mig och då skrev jag till han på dc men även på snap och då bröjade vi tjfsa sedan ville han att jag skulle bli bannad eftersom att retas ennu mer men än idag är vi vänner och har kontakt. Tillbaka till ämnet han goade timg och sedan blev jag rånad och släppt därefter sedan hände denna insidenten då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag håller med wmilia upp till 100% för att det ser annerlunda ut från hennes perspektiv men inte från mitt och hans och jag förstår varför jag blev bannad men ber om en ny chans och vill ta till mig möjligheten att värkligen vissa att jag ändrats och kan bättre efter nästan ett år jag har inte så mycket att säga det har gått långt tid och jag känner mognad och att jag klarar av att spela på unive med frid och trygghet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag använt /spawnmenu för att ta mig framm snabbare till min arbetsplats och då visste jag inte att det var fell eftersom många gjorde det men efter min ban så har jag lärt mig och det har aldrig sket igen. Jag har även använt halv ooc då jag använt /sme dag drömmer då jag skulle på toa men jag lärde mig att jag skulle använda spawnmenu och när jag e tillbaka så skulle jag ta senaste position. Unive har varit min första server och enda och i början så lotade jag en död kropp då jag inte hade roktigt kollat alla regler och jag lovar jag har lärt mig efter varje ban. inget av detta har sket igen och jag har lovat i varje ban att det inte kommer ske igeen och det har aldrig sket igen jag håller mina löften och kommer defentivt hålla detta löftet utan tvekan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja säkert man har alltid andra vall att göra i livet och hantera sitvationer på olika sätt och i detta fallet borde jag rpeat på scenariot men det finns även fler vall detta är bara en av många. Jag hade ju kunnat köpa unban men tyvär så har jag inte den mängden pengar för att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart jag har tagit till mig en läxa och hävdar att detta inte kommer att ske igen eller sådant liknande allt kräver mognad och de har jag i mig nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka