- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-asfalt-hp5z — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Tar spawnmenu flera gånger och lever efter
Bannad av: Redbull
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att min bän sköt mig till döds och jag använde spawnmenu flera gå ger så att jag kom till liv igen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar andvar över att jag gjorde en bug flr att återuplivas och det är helt fel av mig jag bör spela som alla andra och inte på eget sätt.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat rpa på skadorna och fortsatt rpa och stanna kvar och se hur de går.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill få en ny chans eftersom jag har lärt mig en läxa och å grar mig.Jag är en spelare på unive som gör scenarion där de inte finns mycket av samt att mina scenarion är med upplevelse och jag skapar roliga rp scenarion. jag har förstått vad jag gjorde fel och jag tar fullt ansvar för det. I stunden tänkte jag inte efter ordentligt, men i efterhand inser jag att det påverkade både spelet och andra spelare negativt. Lita på mig bara denna gången och jag ska fixa det och börja rpa seriöst. Nästa gång jag kommer nt
Säga ett ord ni får göra vad mi vill tylockmed perma banna mig om jag nt sköter mig
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Senast ändrad: