- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-asfalt-hp5z — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Tar spawnmenu flera gånger och lever efter
Bannad av: Redbull
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Mim vän döda mig och sedan tar jag spawnmenu och kommer till liv
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för det och ber om utsäkt för jag gjorde regelbrott och vill värkligen rpa och inte vara vannad förlåt det var dumt gjort av mig och jag dka förbättra mug det lovar jag
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde bara blivit 12ad eftersom svett funka endå inte då jag testade innan eller borde jag ha testat igen om han hade tagit lug till sjukan f
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har gjort roliga rp scenarion idag och profisionella och värkligen gjort kul för många 1 jag gjorde juvel rån 2 stormad och sedan lyckats ta en polis och få information. Jag ber dig aceptera denna överklagan jag har lov och vill spela när jag kommer hem och ha kul snälla orkar ej va bannad jag lovar att jag ska ta till mig nu och vissa en bra rp jag kommer absolut nt göra regelbrott för nästa gång ryker mina roller ber dig redbull eller nån annan ge mig en chans jag vill fortsätta spela jag ber t gud de roligt att spela när man kommer hem och klockan var 5 på morgonen inget att göra snälla va skön och ge mig cchansen bara denna gången jag har precis fixat så att jag kan strema i vill göra de jag ber dig unbanna mig. Jag kommer nt glra mer regelbrott detta är sista på et långt tag lovar jag och om det så skulle ske kommer jag nt överklaga och bara väbta men snälla låt de gå denna gången.jag har lov 1vecka nu och vill spela på kvällarna och ha kul jag ber fig uppfyll min önskan och lita på mig denna gången och ge mig en ärlig chans
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja om du vill jag ska vänta ut bannen säg det