Accepterad Esa1975 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ban-referens
fivem-asfalt-hp5z — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Tar spawnmenu flera gånger och lever efter
Bannad av: Redbull
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Min vän sköt mig till döds därefter tog jag spawnmenu flrra gånger och kom till liv igen

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag har lärt mig en läxa och tar ansvar till att jag blev bannad jag ska börja sköta mig och rpa på högre nivå.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde fortsatt scenariot genom att ha kunnat väntat tills nån tar mig till sjukan eller att sjukvårdare kommer.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag lärt mig nu påriktigt av mina misstag och ska förändras när jag är tillbaka. Inga fler regelbrott jag ska börja spela med en hög rp och köra som alla andra nt hur som helst. Jag ska hålla mig på ett bra tag och rpa fint istället för att hamna i sånna sitvationer jag svär att jag ska börja sköta mig. Jag har gjort tillräckligt mycket och tänker att jag ska börja köra påriktigt lita på mig denna gången. det var jätte dum handling av mig och jag har förstått det. Jag ska rpa påriktigt nu såfort jag är tbx ska det vara en ändring.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Jage ärlig jag ska börja rp bra utan regelbrott ge mig en chans och speca mig när ni har tid och kolla hur min rp förändrats ge mig en ärlig chans

Tillbaka