Accepterad eriksvensson123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199849819680/

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad är din discord tagg? renas08#8934

Vem var det som bannade dig? geawfw men SWE har tydligen tagit över denna bannen enligt geawfw

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250830201858.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? c logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kör min bil vanligt en kille flyger förbi mig ssen polis bakom mig polisen sätter på sirenen och kör jaag fortsättr att köra sen märkeer jag han e exakt bakom mig så jag stannar polisen stannar framför min bil och gör ut me en mp5a i handen och säger till honom trodde du va efter han andra sen kör jag ifrån polisen sköt mpt min bil och träffar en däck ( det gör man ej IRL) och tog spawnmenu och dom väljer och banna 40 dagar me indraget krim och medlem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. som jag har sagt i flertals överklagan det är ej felaktigt men för hur jag såg senariot var det felaktigt för jag tänkte att det inte fanns ett senario från första början men senare så har en staff sagt att allt är ett senario och det har jag fattat nu. (SWE) SWE nekade min senaste överklagan och typ 3 innan den och han säger att jag inte har lärt mig när jag har bett om ursäkt flertals gånger och om jag inte hade lärt mig av mina misstag hade jag inte gjort en överklagan varje dag och hoppats på att den skulle bli accepterat, han hade också sagt ''Samt i mitt pm har du inte haft en så trevlig ton.'' när det var den som hade sagt ''antingen leker du dum eller vet jag inte vad'' hur har jag en ton när jag seriöst försökte hjälpa dig för att du hade lagt en time out på mig från dcn för att ha @ staffs och då så tänkte jag rätt ska vara rätt så börja skicka bild på olika som hade gjort samma som mig och sa om jag ska få en time out på 24 timmar så ska dom också få då så börja den (vill ej säga han eller hon för vet ej vilket kön den är) utrycka sig på ett otrevligt sätt och jag sa till honom varför säger du leker du dum eller och de tyckte jag inte om och då så säger den staff dissa du när jag seriöst inte sagt ett skit om staffs eller honom sedan hade den fördröjt min time out från 24 timmar till 7 DAGAR!?? har bild på hela chatten så att ingen av oss tar bort eller redigerar npn medelande jag försöker inte komma som en karen till er men det ända jag vill är en unbann så att jag kan spela på servern igen för jag har saknat det skit mycket och fattar att det jag gjorde var fel av mig och loar att det inte händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm power gaming rdm och nått mera kommer inte direkt ihåg men typ alla blev överklagade och har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? spelat med senariot och försökt snacka mig ur det istället för att agerat på de sättet jag gjorde vilket jag ångrar jag inte gjorde, jag tänkte inte under stunden hur dettta hade kunnat påverkat mig och andra som håller i detta ärendet för hur mycket av deras tid som jag slösat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att allt är ett senario så fort man kommer in på servern och jag har lärt mig att man ska alltid tänka innan man aggerar vilket jag inte gjorde denna gången. haft det jätte tråkigt dessa dagar jag vart bannad och hoppas denna gången den blir accepterad!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det fullt ut.

Jag hade inte ton när de kom till min och SWE’s pm jag gav honom seriöst hjälp och sa om jag ska bli bannad ska dessa också bli det och skickade bild till honom på folk som hade @ staffs

Ber om ursäkt om du tog det som en ton i pm eller om du trodde jag bara ville provocera dig men mitt poäng var om en ska få straff för att @ staffs ska väll alla få de rätt ska vara rätt om du tolka det som att jag var otrevlig så ber jag om ursäkt men jag ville bara hjälpa honom och inse att rätt ska vara rätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka