Nekad eriksvensson123 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Ditt discord namn: renas08

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller och 40 dagar bann

Vem/vilka tog beslutet? geawfw

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag tog spawnmenu mitt i ett senario och senariot var så orealistisk så mögjlig efter som att en polis kan inte bara börja skjuta på en mitt framför folk me en mp5a och bara spreja jag har själv jobbat som polis och vet att man inte kan göra så istället ska man ha polis jackt tills han fångar in mig i en hörna eller bilen går sönder detta hade jag inte tänkt på men jag fattar till hundra vad jag har gjort och ångrar det förfullt varje dag, jag beklagar för mitt beteende och jag lovar att detta inte händer igen.

Hur är beslutet felaktigt? det var ej felaktig men fortfarande jo det var det för att som sagt de va knappt ett senario en polis skjuter på mig för att jag kör ifrån dem istället för att hoppa in i sin bil och jaga mig så väljer han och ta ut en mp5a och spreja ihjäl min bil riktigt oprofitionellt från hans del, och allt hände utan för marja lisas, jag har bett om ursäkt flertals gånger och ångrar fortfarande att jag spawnmenua men om geawfw satt och speca mig så borde han ju veta att det var ej nått senario och att polisen var en lallare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kUSOOlphBPVI6-pVx?invite=cr-MSw2UjMsNDAwMTMxNDE3&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

unive rp utgår ju från IRL och som den polisen beteede sig så var det defenetivt inte som en polis hade gjort irl
på en rutin stopp därför så tyckte jag att det ej var ett senario och valde att spawnmenua han som banna har klipp på allt också men jag fick inte med det under stunden

Du cloggade och har utfört regelbrott, därav är beslutet inte felaktigt. Hänvisar dig till en ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka