Nekad eriksvensson123 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Ditt discord namn: renas08

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller och 40 dagar bann

Vem/vilka tog beslutet? geawfw

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag tog spawnmenu mitt i ett ''senario'' det var så att en polis kommer från ingen stans och ba stannar framför min bil me en mp5a och säger ut jag har aldrig varit misstänkt eller efterlyst så fatta inte va som hände tänkte han var största lallaren och kör bort han börja skjuta mot mig och därför tycker jag att det inte ens var ett senario från första början och istället skulle han kunna jagat mig med hans bilsom kör cirka 500kmh tills han fångar in mig i en hörna eller bilen går sönder, jag fattar till hundra vad jag har gjort och kan se hur ni ser att jag har gjort fel i detta med att använda mig av spawnmenu och ångrar det förfullt varje dag, jag beklagar för mitt beteende och jag lovar att detta inte händer igen, jag förstår att jag ljög i min första överklagan men det var för att jag var stressad och ville komma ut ur sitvationen på nått sätt men förstår hur löjligt det var av mig och ber om ursäkt för de jag gjorde.

Hur är beslutet felaktigt? det var felaktigt för att det inte var ett senario för att en polis kommer från ingen stans och ba stannar framför min bil me en mp5a och säger ut jag har aldrig varit misstänkt eller efterlyst så fatta inte va som hände tänkte han var största lallaren och kör bort han börja skjuta mot mig , så jag tog spawnmenu därifrån efter som att jag inte tyckte det var ett senario från början. Förstår nu att man ska ha tålamod när det kommer till sånt hära men jag tänkte inte under stunden och ber om ursäkt och hoppas ni kan lösa något :) 👍

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ja jag använde chat gpt för information och ville bara bevisa reglerna på unive och förklara hur det inte var ett regelbrott det jag gjorde.

Unive RP:s kapitel 4 (FiveM-reglerna):
Det enda du själv bröt mot i den situationen är:
  • § 4.1 Combat Logging – ”Logga aldrig ut för att undkomma en rollspelsituation.”
Men:
  • För att det ska räknas som ett scenario måste polisen faktiskt ha en rimlig RP-grund. Vilket han inte hade
  • Då borde staff bedöma att du inte begick combat logging, eftersom inget giltigt scenario ens fanns
Och polisen hade ingen anledning till att göra det han gjorde för att det fanns ingen anledning till det därför tycker jag att jag borde få tillbaka mina roller och en unbann

STAFF POV: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kUSClCwWf9X92_ROK?invite=cr-MSxjbHcsMTU0OTAxMTc
bann bild https://medal.tv/games/gta-v/clips/kUSOOlphBPVI6-pVx?invite=cr-MSw2UjMsNDAwMTMxNDE3&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Själv tycker jag att jag förtjänar en andra chans efter som att jag har lärt mig av mina misstag och detta sker aldrig mera

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka