Nekad Eriksson12 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eriksson12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstolen

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? Eriksson#9804

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 2080

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har länge varit med i domstolen och nu behöver dom en ny chef på domstolen och jag passar bra som den chefen: För att jag vet hur man rpar inom åklagarmyndigheten och advokatbyrån. För att jag har länge jobbat här innan. och då var jag åklagare och advokat. Och jag vet hur man rpar med det sociala rpn. Jag vet hur man ska ha det sociala rpn med sig när man rpar som en advokat och en åklagare. Och jag har mycket respekt mot dom inom mitt jobb. Jag kommer bidra med att förminska korruption. Och kunna ta med det framåt. Och jag vet hur man ska vara en bra åklagare och hur mycket månader den ska få och sånt där

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt jag har varit advokat och åklagare. Och jag vet hur man ska rpa som en advokat och hur man ska göra i stressiga situationen. OCh så är jag bra med den sociala rpn som domstolen. OCh jag vet hur amns ka bete sig på jobbet och hur dom jobbar i grupp. Och jag har varit åklagare och jag vet hur man ska sitta där i domen och lyssna på doms historier och om det finns några vittnen och hur man ska rpa som domstolen. Och som en advokat vet jag hur amn ska övertala polisen och jag är en bra lyssnare. Och så är jag bra på att ha en seriös röst som advokat och som chef på domstolen

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Åke Svensson och han är född år 1988. Åke har left ett jobbigt liv. Det började med att han födde och då fick han ett virus i kroppen som kunde göra så att han dog men som tur så gjorde han inte det. När Åke var 7 år så skulle hans föräldrar åka till affären och skulle köpa mat till middagen. Men det hade gått 2 timmar och Åke satt där och vänta och vänta. Efter 4 timmar så började Åke gråta och då så kommer det hem en polis till Åke och sa att hans föräldrar hade krockat och ligger inne på sjukhus. Då ville Åke följa med polisen till Sjukhuset men det fick han inte. Åke fick en stor klump i magen och började spy för att han var rädd för att hans föräldrar skulle dö. Det här var det värsta i Åkes liv. Efter 1 timme så kom Åkes mormor till Åke och skulle ta Åke hem till sin mormor och äta. Det satt där med tårar i ögonen och dom mådde jätte dåligt. Åke låg uppe hela natten och tänkte på sina Mamma och Pappa. En gång så ville bara Åke spy och dö för att han mådde så dåligt för sina föräldrar. Men efter ett tag så ringde det i Åkes mobil. Det var mamma som ringde då fick Åke en smile på munnen och var glad. Åke sa hej mamma men det var inte mamma som pratade det var en doktor som sa att din mamma har avlidit och din pappa har klara sig. Åke blev helt stilla i kroppen och gröt så mycket så mormor kom ner och såg mig med helt svarta ögon och jag mådde dåligt. Och då hörde Åkes mormor att det var något i åkes mobil som ringde. Och när mormor tog upp mobilen så stog det mamma. Och då sås varde mormor hej mitt barn. Men ingen svarade. Efter ett tag så svarade en läkare och sa att ditt barn och avlidit men hons kille har överlevat. Mormor stod helt till och inte kunde röra dig. Hon stod som en isbit. När åke blev 25 år så ansökte ha om jobb på domstolen och han fick jobb. Men en gång när Åke satt i domen då kom det in tre grabbar med vapen och sköt igäl alla med inte Åke. Åke slutade på jobbet och aldrig ville jobba längre. Men efter några år nu så vill han bli domstolen och chef. Mvh Åke Svensson

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar runt 6-8 timmar
PÅ helger och lov 10-12 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jah

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka