Nekad Erikozzt | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erikozzt

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Erikozzt#1030

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Asså det som fick mig att ansöka till whitelist ansvarig är att nu när jag har spelat på denna server ett långt tag så vill jag supporta och hjälpa till mer än vad jag redan gör. jag har varit server vakt nu ett tag också och har fått prova på att vara server vakt och har haft ett större ansvar än att bara vara whitelistad och kriminell. jag vill som sagt bli en större del av unive communityn och att vara WL-ansvarig är ett större steg till att få denna server att hamna on top on top om den inte redan är det. men jag vill att fler folk ska kunna bli en del av unive communityn också genom att bli whitelistad och på så sätt om de har vad som krävs så ska de bli whitelistad. men vissa har inte det som krävs och tyvärr kan man inte vara lika snäll mot alla och godkänna alla, oavsett om det är min egen kompis eller inte. man måste behandla alla lika på deras ansökningar och skita i om man känner de IRL eller inte.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? själv så har jag tidigare erfarenheter av att ta hand om folk och hjälpa folk. jag är även väldigt aktiv och spelar varje dag och kommer kolla ansökningar varje dag om jag inte är borta och gör något viktigt hos släkten eller bortrest men annars så kommer jag vara väldigt aktiv. själv så tycker jag ändå att jag är en trevlig person och funkar bra med andra. jag kommer prioritera mitt Unive jobb eller vad jag ska kalla det innan min egna rp. jag kommer bemöta de som behöver hjälp och ansöker eller ska ta en intervju med respekt och vänlighet och kommer vara rättvis. på de muntliga intervjuerna kommer jag ställa frågor speciellt om grundreglerna och speciellt vad sunt förnuft är för att sunt förnuft är en väldigt bred regel som sträcker sig över nästan alla regler inom rpn på servern. jag kommer vara noga med alla intervjuer och ansökningar och saken med den muntliga intervjun är att folk kan ha fått hjälp med den skriftliga och skrivit av andra men den muntliga så är det deras ord som gäller. ibland kan man se om någon är inne på forumet samtidigt och då kanske de läser av reglerna samtidigt på intervjun och det är inte acceptabelt på något sätt. mitt mål med att vara WL-ansvarig är att höja rpn på servern och få folk som borde ha whitelist och kan vara en del av de som höjer rpn på servern. jag vill inte att folk som inte tar servern seriöst blir whitelist och det är våra regler som gäller och inga andra och det är bara att acceptera om man ska bli whitelistad på servern. jag är även pratglad och tycker om att skaffa nya vänner och träffa nya människor. om jag inte redan skrivit det här men jag kommer ta mitt ansvar till högsta seriösa nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? själv så tycker att man ska bemöta människor med respekt, vara på bra humör och få den man bemöter att se det och man kan till och med bemöta folk som ska ta en intervju med pepp så att de inte är nervösa och ångrar sig typ. man ska vara öppen och vänlig så de är bekväma och kan prestera så med en så hög nivå som de kan. man ska inte låta oseriös och larvig utan man ska vara seriös och visa att de inte är något strunt att bli whitelistad. det är ett stort ansvar att bli whitelistad.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? de flesta enligt mig på servern är whitelist tror man men det är många som inte är det fortfarande på servern och rollen *whitelistad* är inte en så högt uppsatt roll. jag menar om någon bara har rollen *whitelistad* så är man inte direkt så högt uppsatt. jag menar t.ex “OMG han är bara whitelistad hahaha” man har inte nog med respekt tror jag om man bara har rollen whitelist. men rollen whitelist är en stor roll det är faktiskt ett ansvar att ha rollen whitelist och det är ett ansvar att ha rollen. jag vill att folk ska respektera rollen whitelist lika mycket som andra roller eller kanske inte staffs men. whitelist är inget strunt!

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? när man är whitelist så måste man kunna reglerna på servern och man måste respektera staffsen och alla andra på servern. de måste tydligt kunna reglerna ha alla regler klara för sig. de ska rpa på så hög nivå som de kan och rpa seriöst. inte dryga mot någon staff eller förstöra på något sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? för det första så får jag hjälpa folk och vägleda eller vad man ska säga nya spelare till servern och hjälpa dem att komma på rätt spår på servern. jag tycker det är kul att kunna hjälpa till mer och fortsätta pusha servern framåt om jag får detta ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 15:30-22:30 sedan på mobilen till typ 02:00 på forumet då. Tisdag: 16:00-22:30 sedan på mobilen till typ 02:00 på forumet då. Onsdag: 14:30-22:30 sedan på mobilen till typ 02:00 på forumet då. Torsdag: 15:20-23:00 sedan på mobilen till typ 02:00 på forumet då. Fredag: 14:30-02:00 sedan på forumet till typ 05:00 på datorn. Lördag: 10:00-13:00 16:00-02:00 sedan på forumet till typ 05:00 på datorn. Söndag: 11:00-13:00 16:00-23:00 sedan på mobilen till 01:00 på forumet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon anna server just nu och har inte gjort det på ett tag.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, faktiskt inte. Mvh Erik

+rep är seriös och lägger ner mycket tid på denna servern

Tillbaka