Nekad Erik_xh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01annn

Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197987917380/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? erik_xh

Vem var det som bannade dig? fliri tror jag

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250807202733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag kidnappa en kille utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde till meko eftersom jag jobbar där o sen snackar jag med några en jobba på meko jag skojade med dem jätte mycket och dem gjorde med mig o sen sa han där bak skit i han hära han e fett jobbig o sen sa jag va dem börja köra iväg o sen sa jag vrf säger du så jag snackar med dem hära o sen hoppa han ut och börja sparka min bil o sa nått kmr inte ihåg vad var det han sa hann går in till meko o sen säger jag till han när han går ut vi är typ vid där man kör upp o sen hoppar jag ut o riktar vapen mot han, när jag har tatt han erdkänner att han gjorde fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tycker inte att den e felaktigt men att få två krim varningar för de är lite överdrivet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var hets i OOC men han staffen som banna sa själv att det var felaktigt att jag skulle göra banöverklagan men gick inte så ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle skitit i han o ba låta han va men han var jätte jobbig eller så skulle jag inte bara snacka med dem, men jag hade inget att göra så jag valde att snacka med dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? aaaa jag har lärt mig att inte kidnappa folk som håller på bara när det e krig eller om det är grovt dem så håller på, jag har fattat att jag har gjort fel jag skulle ba skiti i han o ba ta det lungt men nej jag valde att kidnappa han.. vilket var ett stort misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, tack för att du tog din tid att läsa.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka