Nekad Erik_xh | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01annn

Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
3
Ditt discord namn: erik_xh

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? kidnappar folk utan anledning, brist på social rp

Vem/vilka tog beslutet? fliri tror jag han heter

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag kidnappa typ´en person säger ´han att jag kidnappa många folk

Hur är beslutet felaktigt? han säger att jag provecerade mot alla när jag skoja runt med dem på meko för att dem är mina koleger o sen en annan kille säger skit i han sen sa jag på skoj va sa du brushan sen han ba käften bög typ o sen sa jag käften du sen hoppa han ut och sparka min bil o sa nått sen greenzone abusa han o får inget problem, sen han går ut o sem säger jag säger vrf har du luft sen sa han käften sen rikta jag mot han o kidnappa han jag gav han en chans o paya ut sig själv han hade inga pengar o sen fick jag döda han HAN HÅLDE IN E OCH FICK INGET PROBLEM MITT I SCENARIOT FICK INTE ENS DUMPA HAN, OCH HAN SNACKA NÄR VAR DÖD han fick inget skit, har också bevis när han fliri söker igenom mig 2 gånger

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej har ej vill att philip svarar eller nån annan tack.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka