Anes Tahirovic
Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 998 — Övrigt
Anledning: Mutar folk irl för att undivka åtgärder
Personal: rxscx
Datum: 2026-05-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv KAN EN MOD FÖRUTOM "BUBBLEGUM" LÄSA MITT ÖVERKLAG (har anledningar.)
Jag blev anklagen att jag trakassera en tjej och blev hotad att få en permaban om jag inte erkänner. Jag ville inte erkänna för något jag inte gjorde. Men när jag gick in i mitt portal fick ja ändå bannen. Så jag tänkte "varför inte bara ljuga o säga det var jag kanske dem löser tar de änklare för dem tror ja ljuger" så jag gick in i typ supp sen jag sa "ja det var jag som sa det" därefter så säger de varför ljög du i första början sen ja sa "ja jag sa som skoj skull ja ska ge pengar till ___(minns inte vem han var) om han säger de va han" sen dem ba alla muta sen en av dem kicka mig o banna mig från server. Jag kan regel boken jag förtjänar inte o bli blacklistad för att jag blev anklagen för sak som ba ger poäng och + att de inte var jag (ingen hade bevis. HAN SOM GAV MIG SKITET VAR HAN SOM BLEV DÖDAD AV MIN KRIMINELLA VÄN, han var säkert ba piss arg och börja hitta på saker. Jag tycker jag förtjänar andra tjans. vi ska banna folk som fuskar och rpar inte folk som råkar göra ett misstag för dem är NYA till servern..
Tar du ansvar för det som hände? JA klart ja gör men tycker de var lite elakt.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja klart ja saknar unive e redo o börja om
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag bidrar till rp jätte bra. Fråga chefen av inquisitor han sa alltid jag var en bra person och gav mig +rep tillochmed gargantua gav mig plus rep asså alla gilla mig. det var bara en misstag.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej behöver bara att ni ska ta mig på allvar och inte ba stänga min överklagan (speciellt du bubblegum man kan se i din profil att jag inte är den ända som blir utsätt på detta!)
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja