Nekad erik karsson | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

erik karsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Användarnamn: erik karsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139542887/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: .βl | Landt

Vad är din discord tagg? landt#0460

Vem var det som bannade dig? Alex

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var osäker men jag slogs men en grabb innan men han ville slås. Jag e ny till servern så jag har inte direkt hunnit gjort så mycket. Men grabben jag slogs med var den som började hetsat och ville slås med mig och jag hadde presis hoppat in i hans bil och försökt att köra iväg medans han hoppade in i pasacherarsätet och skrev i /me chatten att han knuffade ut mig då jag hoppade ut och sedan sa han att han vill slåss om bilen då han tog upp armarna och började gå emot mig jag slog han först eftersom han sa att han ville slås där han knockades på 1 slag och jag sedan hoppade in i bilen och åkte iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag misstänker att adminen såg bara vad som hännde och inte konversiasionen som vi hade där han var den som började hetsät och inte jag. Personen som jag tog bilen utav värkade inte ta det på ett illa sätt så jag vet inte om det var adminen som inte hörde eller om det var något som jag inte har förståt än men jag gorde n¨got fel så ber jag om ursägt och hoppas att ni kan förlåta mig då jag är ny till servern och jag fattade inte dirräkt var jag hadde gort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagits med den personen antar jag men vi båda var med på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ta det mer lugnt nu jag är med i lost mc
eller nu när dom ska startas inom någon vecka. men jag har lärt mig att ta det kanske ta såna sitvasioner mer seriöst och fokusera mer på att starta up mc.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka