Accepterad way2lavish | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fullpeice200/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d2b900

Vad är din discord tagg? way2lavish

Vem var det som bannade dig? ac

Bild på banmeddelande: ac.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad av anticheat fast den är falsk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla min vän lagade bilen sen så efter han var klar ble han påkörd och då så blev jag rädd för att inte bli påkörd så jag hoppade in i bilen och den blev lagad för jag hoppade in efter min vän lagade direkt efter det så hoppade jag ut och skulle säga till han att sluta så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den är felaktig flr att ja it gjorde ngt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja blev klackskoad innan detta och jag skulle aldrig göra om det jag gjorde för att få blacklist för de va dumt och varför skulle jag fuska direkt efter min klacksko har gått bort jag har varit bannad i 4-5 månader och skickad överkalgan varje vecka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? men jag vet inte jag ringe min vän efter o han skrek att jag hadde hoppat in efter han laga han sa att han har blivit bannad så innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? det kanske är för att jag laggar så mkt så ksk blev bannad för de tror ja fake laggar elr ngt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka