Nekad erik andersson | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erik andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? .difff.

Vem var det som bannade dig? EMNEZ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 170642.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde mycket fel och jag bröt mot unives regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis ska till banken för att ta ut lite pengar för nåt kmr inte riktigt ihåg. Sen ser vi vår bJag ser att demil och tänker inget på de. Sen när vi ska till mirrorpark så ser vi att bilen är efter. Vi tänker ju att detta är normalt efter som vårt hus är i mirror och vår gängbil åker efter oss. Den börjar tuta så vi stannar. vi säger hej inom nån sekund är en av dem påväg ut ur bilen. Så fort han hoppar ut åker jag iväg. Då börjar han avlossa vi stannar lite längre fram och jag hoppar ut. Jag avlossar men verkar missa. Då åker den in bakom nåt hus elr nåt och då tar vi chansen och drar. Liten bit bort stannar vi för att se om den är efter. Då kommer bilen och jag hoppar ut igen, Jag verkar missa igen. Bilen åker förbi oss sen vänder den. Då hoppar jag in i bilen och åker brevid dom för att fråga vad dem håller på med och varför dem rullar i vår bil. Dem säger att nån av våra hade tagit deras. Då hoppar jag ut en sista gång och riktar dem skiter i det och åker vidare. Då bestämmer jag mig för att forsätta för fots. hoppar ut så jag gömmer mig bakom en väg. Sen kommer jag fram och skottar mot dem eftersom dem skotta mot oss först. Jag får en av dem men senare så dör jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej denna ban var inte fel. Om jag hade varit staff hade jag gjort samma sak. Det var väldigt dumt och hjärndött av mig att hoppa in och ut ur bilen så mycket. Jag är också ledsen för att jag bidrog till en låg och väldigt dåligt RPande. Jag förstörde serverns huvud ide med bra rpande och på det sättet jag spelade var vädigt dåligt och det som har hänt nu kommer aldrig någonsin att förekomma igen. Vill bara tillägga att detta var fel av mig och inte av staffen och jag förstår att jag gjort fel och vad jag gjorde fel. Detta kommer inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för tex powergaing då jag inte rpade på skador tillräckligt för standarden på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att bara åkt ifrång efter dem första skotten. Eller så hade jag bara kunnat fortsätta skottlossningen till fots istället för att ta mig ram i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig och förstått vad jag gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår klart och tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka