Nekad Erikärthegoat | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erock1

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edin Johansson

Vad är ditt discord namn? xao_ping eller kebab rulle

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Johnson och är 21 år gammal. Här är hans bakgrund: Att köra trimmad moped blev som ett sätt att visa att jag kunde vara lika tuff som de äldre killarna. Vi körde runt på kvällarna, tävlade och försökte ständigt undvika polisen. Det var som ett spel – ett spel jag egentligen inte borde ha lekt. Jag kände mig odödlig, som om inget kunde stoppa mig. Pengar och materiella grejer brydde jag mig inte om, men känslan av att vara en del av gruppen och att imponera på mina vänner drev mig vidare. Men en kväll förändrades allt. Jag hade varit ute och kört som vanligt, moppen skrek genom gatorna och jag kände adrenalinet pumpa. Jag hade precis stannat för att prata med några kompisar när min mamma plötsligt dök upp. Hon hade tydligen följt efter mig hela kvällen, och när hon såg vad jag höll på med blev hon rasande. Hon visste att jag körde trimmat, och att jag riskerade både mitt liv och andras genom att köra så snabbt. Hon skrek på mig, tog mig hem och tvingade mig att stå till svars för vad jag gjort. Nästa morgon, utan vidare diskussion, sa hon att vi skulle flytta till en ny stad och att jag inte skulle få prata med henne förrän jag började ta ansvar för mitt liv. Hon packade mina saker och kastade ut mig på gatan i den nya staden. Jag kände mig totalt vilsen.
Det var i den stunden jag insåg att jag behövde förändra mitt liv. Jag kunde inte fortsätta köra runt som en vilsen tonåring och tro att jag var oövervinnerlig. Jag ville göra något bättre av mig själv. Min dröm om att bli polis började ta form där och då. Jag visste att jag behövde disciplin och en riktning för att lämna mitt gamla liv bakom mig. Nu är jag fast besluten att skapa ett helt nytt liv. Jag har börjat jobba och sparar pengar för att kunna söka in till polishögskolan. Jag tränar hårt och håller mig borta från folk som kan dra ner mig igen. Jag vet att jag har en lång väg kvar, men jag är redo att kämpa för att bli polis och göra skillnad på riktigt. Det här är min chans att bevisa för både mig själv och min familj att jag kan stå på egna ben och leva ett ansvarsfullt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag ansluter till serverns RP kan jag bidra med en engagerad och realistisk karaktär som inte bara spelar för sin egen skull, utan också för att lyfta andra spelare och skapa en mer djupgående berättelse. Genom att spela som Erik Johansson, en ambitiös ung man som alltid har velat bli polis, kan jag bidra med trovärdig och meningsfull RP inom polisens och rättssystemets ramar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario handlar om att vara villig att sätta den gemensamma berättelsen och upplevelsen före sina egna intressen eller sin karaktärs framgång. Det innebär att man som spelare inte alltid strävar efter att vinna eller att ens karaktär ska komma ut som segraren i varje situation. Istället handlar det om att skapa spännande och dynamiska händelseförlopp, där alla inblandade får en givande och underhållande upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. Realism och RP-kvalitet: Det är viktigt att alltid spela med realism i åtanke. Din karaktär ska bete sig trovärdigt och enligt sin bakgrundshistoria. All form av “metagaming” (att använda information din karaktär inte borde veta) och “powergaming” (att tvinga igenom handlingar utan motpartens samtycke) är förbjudet. Allt ska ske inom rimliga och realistiska ramar. 6. “Fear RP” och konsekvenser: När din karaktär befinner sig i en farlig situation ska du agera med rädsla och respekt för konsekvenser. Om du hotas med ett vapen eller hamnar i en situation där din karaktär riskerar sitt liv, ska du spela det realistiskt och inte försöka vara övermänsklig eller ignorera faran.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på flera RP servers och har några hundra timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja lyfta fram några egenskaper och erfarenheter som jag tror är relevanta för min ansökan. För det första är jag väldigt engagerad och tar rollspel seriöst, vilket innebär att jag alltid strävar efter att bidra till en positiv och dynamisk atmosfär på servern. Jag är en person som gillar att samarbeta och skapa djupa, meningsfulla interaktioner med andra spelare, där allas berättelser får utrymme att utvecklas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka