Accepterad fegnell | Medlem ansökning (leostevil)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fegnell

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felicia

Vad är ditt discord namn? fegnell

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Annie Johnsson, 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, utåtriktad, vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Annie flyttade till staden för en nystart i livet. Pappan gick bort efter en lång tids sjukdom, mamman "valde" att leva ett missbrukarliv tillsammans med sin nya kille, och Annie bröt med sitt ex.. Då kände Annie att hon ville börja om. I sin framtid ser Annie att hon jobbar inom sjukvård, och införskaffar sig ett hem. Annie behöver inte pompa och ståt, hon vill bara hjälpa människor och stå på egna ben.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett glatt humör, hjälpsamhet och möjligen även det faktum att jag är pacifist. Jag är här för att uppleva roliga stunder tillsammans med andra individer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man i ett scenario ska se till så att alla inblandade får uppleva ett roligt och spännande scenario. Det handlar om att man inte själv ska "försöka vinna", utan istället fokusera på att andra får en positiv upplevelse. Ingen egoism, här ska man fokusera på den gemensamma upplevelsen!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, att döda någon utan bakomliggande orsak. Copbait, att provocera fram en reaktion/uppmärksamhet från polis. Fearrp, att värna om sitt liv för realistiska scenarion. Suntförnuft (personlig favorit), logiska reaktioner och agerande (bete dig rimligt!!!)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en totalfärsking gällande GTA RP! Jag ser fram emot att få möjlighet att delta i detta community, och har absolut inga som helst motiv att orsaka skada på andra eller besvära folk. Jag vill verkligen bara ha roliga/trevliga stunder och upplevelser, och jag hoppas jag får möjlighet att delta fullt ut tack vare denna ansökan. Tack för mig!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka