Nekad Erick Bosse | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erick Bosse

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum 4 November 2021

Vad heter du på discord? Hampix#0249

Ditt Hex-ID 1100001352a64d4

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs nej

Vilken ped ansöker du för? gangster man

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Erick Bosse han är 21 år, Han har haft en svår uppväxt sen han var mindre Han gjorde dåligt av sig i skolan, erick hade inte så många vänner. Ericks lärare hade gett honom alla chanser i världen men erick hade inte tagit vara på dem,, han rånade oskyldiga personer med kniv och tog deras mest värda saker som till exempel deras kläder. Erick sålde kläder och andra värdesaker vilket han senare köpte cigaretter för. Senare fick erick prata med sos nästan varje dag och dem bestämde att ercik skulle bo på behandlingshem. erick hade det väldigt tufft i behandlingshemmet för erick tyckte att det kändes som ingen älskade han längre. När erick har varit på behandlingshemmet ungefär i 1 år så dog ericks föräldrar i en hemsk bilolycka. Erick blev deprimerad en tid och började dricka alkohol och tog droger för att minska sina depressioner. Erick fick ont om pengar att betala hyra. Erick var en väldigt snäll person som var dålig att uttrycka ericks känslor. Erick ångrade att han hade svikit sina föräldrar och att han inte hade tagit hand om dem. Så Erick började söka jobb men det var väldigt tufft för han hade väldigt dålig utbildning. Men en gång så var erick på väg från affären och Erick satt sig på en bänk bredvid en grabb med mörk gråa kläder och en svart keps. Erick satt deprimerad på bänken och tänkte tanken att ta självmord. Grabben bredvid erick såg att erick var deprimerad och frågade vad som hade hänt. erick tog ett andetag och tittade upp på grabben. Erick sa att han hade haft det väldigt tufft genom tiderna och erick berättade att han hade svårt att hitta jobb och att han hade ingen bra utbildning. Så grabben kollade upp mot erick sa att han hade ett jobb men det var inte vilket jobb som helst. Det var såklart den kriminella sidan. Grabben sa bara om du vill. erick sa ja för han hade inget annat val. Erick började vara springis och han levererade varor åt dem. Erick var väldigt duktig på det för att han hade gjort lite dumma saker i det förflutna. Gänget som Erick var springis åt var så imponerade så att erck fick bli en av dem. Enda sen dess när Erick hade gjort det här valet i sitt liv så hade han äntligen hittat något som var menat för honom.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? bidrar med en seriös hög rp nivå, Jag rpar kriminellt det är därför jag vill ha en gangster ped som kommer matcha mitt rpande som kriminell, Jag har rpat ett tag cirka 730 timmar, kan alla regler och vet helt enkelt hur man ska rpa på ett korrekt sätt, Jag älskar att skapa roliga scenarion som jag kan skratta åt, Jag tror att jag skulle kunna skapa ännu bättre och roligare scenarios om jag skulle vara ped. Jag är ingen person som blir arg när jag förlorar ett scenario jag försöker få scenariot bli bra för både sidorna eller så att det blir roligt. Som krim är det vanligt att många spelar för makt över servern, bryter mot regler och att dom spelar för pengar. Detta gör inte jag eftersom jag alltid fokuserar på att göra nytänkande, utdragna och roliga scenarion. Jag tycker inte det spelar någon roll vem det är som “vinner” scenariot eller liknande. Jag uppskattar alla scenarion och jag tycker att det är det viktigaste med RP.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag har rpat på den här servern ett tag och jag är en väldigt nyfiken person och jag skulle vilja testa på något nytt, Jag vill ta min karaktär till en ny nivå samma med min rp nivå. jag skulle tycka att det skulle vara mer realistiskt att vara ped och jag skulle känna mig mer inne i min roll. Det här den största servern i sverige enligt och det skulle vara väldigt shysst att vara ped och rpa kriminellt på en ped. Jag tror att det skulle vara extremt kul att vara ped om jag skulle få chansen.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är att min ped karaktär ska bli mer realistisk som i verkligheten och så att folk ska känna igenom honom. jag vill skapa roliga scenario, Jag ska höja min rp nivå. Samt så vill jag höja mitt kriminella rpande med ped och skapa mer scenarios som blir roliga på båda sidorna och utöka rollspels nivån med tanke på att som jag sa innan så blir det mycket mer realistiskt med en ped karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka