Adde12345
Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Bäckström
Vad är ditt discord namn? adrianerickback
Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: erick Jonsson 1999-10-20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam och gillar att meka med bilar
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: väck mig bilar och jagade med sin pappa i en ung ålder sen flytta till den här staden och hoppas på att kunna få jobba på Mekonomen och på många vänner
Vad kan du bidra med till serverns RP? Glädje, snällhet och realistisk RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så båda kan vinna
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm nlr pawergaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? adrianerickback
Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: erick Jonsson 1999-10-20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam och gillar att meka med bilar
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: väck mig bilar och jagade med sin pappa i en ung ålder sen flytta till den här staden och hoppas på att kunna få jobba på Mekonomen och på många vänner
Vad kan du bidra med till serverns RP? Glädje, snällhet och realistisk RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så båda kan vinna
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm nlr pawergaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej