Nekad Eretsosa | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eretsosa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Eretsosa

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tommy cash 26 år gammal 2000-01-18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, smart, omtänksam, roligoch gillar att lära känna nya människor

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en tuff miljö där han tidigt drogs in i kriminalitet. Det började med småbrott men utvecklades snabbt till större affärer när han lärde känna rätt personer. Han har lärt sig att lita på få och att alltid sätta respekt och lojalitet först. Hans mål är att klättra inom den kriminella världen, bygga egna kontakter och skapa ett stabilt gäng. På sikt vill han tjäna pengar smartare, få inflytande i staden och slippa göra det smutsiga jobbet själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social, kulturell, rättvis och rolig rp till unive. Jag gillar seriös och rolig rp och kommer lätt kunna bidra till att rp nivån är hög hos mig. Jag gillar själv främst att rpa krim men på ett roligt och kulturellt sätt. Inte bara skjuta hela tiden utan gängmöten, convoy osv. Kommer oxå tänka på att vara rädd för polisen och inte feara, så rättvis rp finns!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska spela rättvist och inte abusa för att vinna min del, utan blir jag tex benad, ska jag acceptera det och låta motparten ta mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm powergaming suntförnuft fearrp combat log nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? finns inget mer att prata om

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka