epakorven
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 600 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-08
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv I vintras blev jag bannad för att jag använde ett mod/fusk som min vän skickade till mig. Det här moddet/fusket gjorde så att jag kunde reparera bilar på ett sätt som inte kan göras på den servern där jag spelade. Jag tänkte inte efter ordentligt och hade inte förstått hur allvarligt det var att använda den fusket. oavsett hur jag kom över den, så var det mitt eget val att använda den, och nu förstår jag att det gick emot reglerna.
Tar du ansvar för det som hände? Ja. Jag är ansvarig för det som hände. Jag skulle ha följt serverns regler och aldrig gjort detta. Jag skulle inte ha använt fusken. Jag borde ha sagt nej till fusket och inte installerat eller använt det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har förstått att det inte finns någon ursäkt för att fuska eller använda mods. Jag har tagit bort allt sådant från min dator och lovar att inte använda något som ger mig en orättvis fördel igen. Det har också gått upp för mig hur fusk förstör upplevelsen för andra spelare och varför vi har regler att följa.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas ni kan ge mig en ny chans. det har gått lång tid sedan det hände. Jag har lärt mig av mina mistag. Nu vill jag vara en del av servern och spela rättvist. Jag ska följa alla regler från och med nu
Jag vet att jag måste visa att jag är värdig att få vara med igen. Om jag får komma tillbaka lovar jag att visa er att jag har blivit en bättre person. Jag ska jobba hårt för att förändras Jag vill visa er att jag menar allvar.
Jag har verkligen förändrats. Jag vill vara en del av gruppen igen. Jag ska göra mitt bästa för att vara en bra medlem. Jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa det..
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja