Nekad scar | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scar

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1159 — Tredjepartsprogram
Anledning: vägrar dela skärm vid pc check
Personal: Koki
Datum: 2026-06-20
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv alltså det allt började med att jag var inne på unive och jag hamnade i staff samtal och då sa det tjena jag vill visa dig ett klipp och jag tänkte okej jag har ju inte gjort något fel men då hoppade jag supp och då sa det att jag skulle bli pc checkad och jag tycker att det är lite konstig att man säger då att man ska visa ett klipp men man gör något helt annat sedan försökte jag förklara så tydligt jag kunde att jag inte kunde eller fick dela min skärm och gå igen mappar för jag har både bilder på mig och min familj lösernod till saker email telefonnummer osv och jag kände inte mig säker med att göra det men jag kunde gärna gör något annat sätt att pc checka men bara inte att jag skulle behöva dela min skärm och visa det saker som jag förklarade innan men jag fatter absolut att det tror att man gömmer saker som montage och fusk och sådan saker som ger dig en extra hand.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har verkligen verkligen lärt mig att om jag ska bli pc checkad så ska jag nog bara dela min skärm men jag försökte verkligen förklara för helpern att jag hade familje saker men han ville inte lyssna och då fattar jag ju också att det är många som bara säger att man har familje saker på datorn och det fattar jag till 100 procent.

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har aldrig blivit pc checkad innan och nu fattar jag till 110 procent om jag blir pc checkad då ska man lyssna på staffen, helpern och man ska inte säga att man har familje saker för då kan en staff misstänka att man försöker gömma något och jag har inte blivit blacklistad eller permanent bannad innan men nu fattar jag att det är inte värt att bli det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr inte.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka