Nekad Sebbeee | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeee

Icke Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
16
Blacklist-referens
ID: 1336 — Tredjepartsprogram
Anledning: fusk
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-07-14
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv hände det här på grund av ett väldigt dåligt beslut från min sida. Jag valde att använda FUB och spawnade in en bil, trots att jag visste att det inte var tillåtet och att det bröt mot serverns regler. I stunden tänkte jag inte på konsekvenserna eller hur det kunde påverka servern och andra spelare. Det var ett omoget beslut och jag inser nu att det var helt fel av mig.

Jag försöker inte komma med några ursäkter för det jag gjorde. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och förstår varför jag blev bannad. Jag inser att sådant beteende förstör spelupplevelsen och skapar en orättvis miljö för andra som spelar enligt reglerna.

Efter att ha tänkt igenom det här förstår jag hur viktigt det är att respektera serverns regler. Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna, spela på ett rättvist sätt och inte använda några otillåtna program eller verktyg igen. Jag har lärt mig av mitt misstag och hoppas att ni kan se att jag ångrar det jag gjorde och ge mig en möjlighet att bevisa att jag kan sköta mig framöver.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Det var mitt eget beslut att använda FUB och spawna in en bil, och jag förstår att det var fel och ett brott mot serverns regler. Jag försöker inte skylla ifrån mig eller komma med ursäkter. Jag accepterar konsekvenserna av mitt agerande och har lärt mig av mitt misstag. Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna och se till att något liknande inte händer igen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan dess har jag lärt mig att det aldrig är värt att bryta mot reglerna, oavsett anledning. Jag förstår nu att mitt agerande påverkade både servern och andra spelares upplevelse negativt. Jag har insett hur viktigt det är att respektera reglerna och spela på ett rättvist sätt. Om jag får en ny chans kommer jag att följa serverns regler, spela seriöst och inte använda några otillåtna program eller verktyg igen. Jag vill visa att jag har tagit till mig av mitt misstag och kan bidra till en bättre spelmiljö.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans eftersom jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och har förstått varför det var fel. Jag ångrar mitt agerande och har lärt mig av mitt misstag. Jag inser att reglerna finns för att alla ska få en rättvis och rolig spelupplevelse, och jag respekterar det.

Om jag får en ny chans kommer jag att följa alla serverns regler och visa genom mina handlingar att jag har förändrats. Jag förväntar mig inte att bli unbannad bara för att jag säger att jag ångrar mig, utan jag hoppas få möjligheten att bevisa att jag kan vara en seriös och regelrätt spelare framöver.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har skickat in det till staffsen

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka