Inaktuell Ennis eriksson | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ennis eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Era_lallare07

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? För att ja bidra till att hjälpa till servern med att ta massa support ingame samt dc och älskar denna servern vill verkligen vara staff här de sjukt hur mke den betyder för mig. Men ja vill verkligen hjälpa till en server som e mitt dröm och ja kan bidra till att vara i support 24/7 hela tiden ingame samt dc gilla att prata me nya folk hjälpa folk osv. Ja e samt trevlig snäll hjälpsam och hjälper alltid till om de nått som finns att hjälpas åt ja tycker att ja kommer passa som staff då ja kommer vara ganska mke aktiv samt att ja har erfarenheter ganska mycket kan mke inom staff teamet samt regler inom staff osv kan ganska mke

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det ändra jag tycker e att Staffsen e seg lite på support i dcn men tycker annars att allting funkar som det ska för att det e bästa servern genom att veta de så vet man att ingen har moddat på server just för de bästa servern alla kör den.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Asså Staffsen har ett liv bakom spelet med men man tänker ju att man blir staff för att hjälpa servern och vara aktiv men tycker Ibslnd vill man rpa med så ja tycker nt de finns nått

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig e de skit viktig ja kommer aldrig göra några korruption eller nått ja kommer göra mitt jobb utgå ifrån regler om det nt står nått där frågar ja nån högre ist för att utgå de ja känner för. Så det e skit viktig för mig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Dc samt rp de e inga problem har 1 skärm för dc och 1 skärm för rp kan ta support medans ja rpar inom dc och ingame och mitt privata mig brukar alltid sluta 12 så efter 12 blir ja aktiv till kl 1-2 på natten varje dag annars helg e de från 8 morgon till 3-4 kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 1 och ett halvt år nu men skapade nytt unive konto

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag jag har ganska mycket har varit staff på ortenwave för länge sedan typ 1 år senare unive passar mig mer det e min dröm att vara staff på kan visa lite commands ja kan

/who id kolla upp hans roller
/openi öppnar hans inventory kanske att han bär upp en kniv men nt e Krim eller medlem

/freeze att man fryser en spelare så nt han kan röra på sig

/unfrezze man slutar frysa spelar så att spelaren kan röra på sig

/noclip man blir osynlig och röra sig mot de som lallar eller håller koll på ett scenario samt hur folk går efter rp

/spectate id man skriver in id man ska speca
/spectateoff man slutar speca spelaren

/announcent man skriver ut i servern en information

/sc man skriver i staff chatten

/sqlban id tid man bannad spelaren
/sqlunban hex man unbannad spelaren
/sqlbanoffline id tid man bannar spelaren som c logga

/ooc man skriver ooc till alla

Kan mke mer men skrev detta bara för om ni ens orkar läsa igenom alla

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej e beredd på allt🙃

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka