Nekad Ennis eriksson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ennis eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Era_lallare07

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Eftersom det är så stor server så ser jag kanske den behöver hjälp med medlems ansvarig o ja kan mke inom detta ja kan även se när det är plagiat om man har klistrat in så vill folk verkligen bli medlem ska se skriva en egen osv ja har mke erfarenhet inom detta

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För ja har erfarenhet och att jag kommer vara ganska mke aktiv o ta så mke intervjuer ja kan samt kolla ansökningarna här

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Respekt och de ska känna sig glada stolt osv inga nedsättande beteende

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Aktivitet kommer vara ganska aktiv just för att hjälp servern älskar denna servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra rp osv kunna reglerna tycker ja

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv och kolla ansökningarna ofta samt hålla intervjuer ofta

Hur ser din aktivitetet ut? Den e jätte mke på unive en hel dag spenderar ja på unive

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag skulle vilja jättegärna bli staff med eftersom staff och medlem ansvarig passar ihop

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka