Nekad endi_04s | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endi_04s

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Endi

Vad heter du på discord? Endi_04s#6592

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? typ 900 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har varit tidigare chef på palace i andra städer. Och jag vet hur de går till jag kommer också att vara aktiv som chef jag kommer anställa folk och jag kommer öppna oftare Jag kommer att vara snäll mot alla men om någon försöker komma in utan att betala kommer jag att hämta securitas eller bodygaurds som tar ut han. Jag vill också vara chef på the palace för att öka rp nivån på unive så de blir mer folk som festar och dricker för att the palace e inte så aktiva nu :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat de jobbet i andra städer och jag har avrit en bra chef på den jobbet

Berskiv din karaktär? Min karaktärs liv han vill ha feta bilar och han vill ha ganska mycke pengar just nu hänger han bara med vänner och festar han kommer försöka få jobb på the palace för att han gillar att festa. han kommer inte bryta mot reglerna och han kommer försöka att göra så att de blir kul i servern. sen kommer han kanske vara lite snich i början om han ser nån me vapen eller om någon slåss i the palace för han vill inte att hans företag ska vara dålig. min karaktärs uppväxt är att han aldrig har sett sina föräldrar på grund av att dom inte ville ha han när han föddes så han har alltid bot med sina låsas föräldrar men han gillar dom ganska mycke ändå han har 3 låsas syskon som han inte alls umgås med för att han har flyttat hemifrån han har inte sett sin låsas familj sedan 2010. min karaktär gillar o blanda i sig nör nån pratar så folk har stört sig på han mycket så han har också fått mycket stryk det var därför han började boxning så han kunde göra självförsvar. annars e min gubbe jätte snäll.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne 6 timmar per dag eller 4 de beror på hur läget e hemma och i skolan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Yes

Asså jobbat i andra städer? Menar du andra servrar isåfall -rep. Tycker det är bra om man har jobbat där innan på servern men det va ganska bra skrivet

Asså jobbat i andra städer? Menar du andra servrar isåfall -rep. Tycker det är bra om man har jobbat där innan på servern men det va ganska bra skr

Asså jobbat i andra städer? Menar du andra servrar isåfall -rep. Tycker det är bra om man har jobbat där innan på servern men det va ganska bra skrivet
De va länge sen ja jobbade i palace på en annan server men nu satsar jag bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka