Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199813894838/home

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? gg_903

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 87666-27d631c90393ef5257aa5c4561877875.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppas att ni kan ta er tid att läsa det här. Jag vill verkligen dela med mig av mina känslor och be om att få komma tillbaka till Unive. Jag ångrar verkligen att jag gick med i Discorden Wombat. Det har varit en svår tid för mig och jag har insett att jag saknar den gemenskap och den stämning som vi hade i Unive. När jag först gjorde valet att lämna trodde jag att jag skulle få en ny och bättre upplevelse, men det har inte varit så. Istället har jag känt mig ensam och distanserad. Jag saknar så mycket de roliga stunderna vi hade tillsammans, de djupa samtalen och stödet vi gav varandra. Det var en plats där jag verkligen kände mig hemma och där jag kunde vara mig själv. Jag ångrar att jag inte gjorde något för att lösa mina problem innan jag lämnade. Jag borde ha pratat med er och försökt förstå vad som hände istället för att bara ge upp. Nu när jag ser tillbaka inser jag hur mycket jag värderade vår gemenskap och hur viktigt det var för mig. Jag ber er att överväga att ta emot mig tillbaka. Jag lovar att jag kommer att göra mitt bästa för att bidra positivt till gruppen och vara en del av den gemenskap som jag saknar så mycket. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans och att vi kan återfå den starka relation vi hade. Snälla 320 jag ber om en till chans och har lärt mig denna gången bara ge mig en chans till att bevisa det. Jag förstår till 100% varför ni tillförde min ban, jag gjorde fe, syftet med en ban är att man ska lära sig vilket jag gjort verkligen. Jag ber om en andra chans och kommer verkligen ta vara på den chansen det menar jag verkligen.
Det jag gjort är absolut inte okej och jag vet att ni har svårt att lita på mig men bara lit mig visa det en gång så kommer ni se att jag verkligen lärt mig.
Ni gjorde bara er plikt. Kan absolut förstå nu i efterhand varför ni banna mig.
Förr när jag va aktiv i Unive och rpa så var jag en liten problem spelare som då och då begick regelbrott. Ni ser mig som en problem spelare och det förstår jag men jag har tagit itu med det och skärpt mig och kommer ha ett riktigt bra rpande som kommer vara mycket realistiskt. Jag skriver detta eftersom Unive betyder så himla mycket för mig. Under min fritid har jag knappast något att göra och det leder till ångest och depprision det sista jag vill är att vara unbannad ifrån Unive.
Men som sagt efter denna ban så har jag lärt mig så mycket vilket har gjort positivt bra för min utveckling i min rp. Men det viktigaste är att jag inte bara snackar och säger massor av saker men att jag också har förändrats vilket jag är upp till 120% säker på att jag har gjort och att jag absolut inte kommer gö om det och det menar jag med hela mitt hjärta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var kaos, folk sköt hit och dit och höll på med terrordåd, de skulle lämna. Vill påminna att jag inte utförde nått teerrordåd. Jag vill börja med att klargöra att jag aldrig hade för avsikt att orsaka problem eller skapa konflikt i gemenskapen. Innan jag blev bannad gick jag med i Wombat Discorden, och jag vill betona att jag inte deltog i några terrordåd eller olämpligt beteende i Unive. Jag förstår att det kan ha uppstått missförstånd kring min närvaro i Wombat, men jag vill försäkra er om att jag alltid har haft goda avsikter. Min tid i Unive har varit värdefull för mig, och jag har alltid uppskattat den gemenskap och de relationer som jag har byggt där. Jag inser nu att mitt beslut att gå med i Wombat kan ha väckt frågor, men jag vill verkligen förklara att jag inte gjorde det för att svika Unive eller dess medlemmar. Jag har alltid haft respekt för reglerna och värderingarna i vår gemenskap, och jag ångrar djupt att min handling kan ha lett till detta resultat. Jag ber er att överväga min överklagan och ge mig en andra chans. Jag lovar att jag kommer att vara mer medveten om mina val i framtiden och att jag kommer att bidra positivt till Unive. Jag saknar verkligen att vara en del av denna fantastiska gemenskap och hoppas på att få möjlighet att återvända. Jag lovar att jag aldrig kommer att byta server igen. Det här är första gången något sådant här händer mig, och jag känner mig verkligen dålig över att jag har gjort något som kan ha väckt negativa känslor. Jag skulle aldrig göra något så extremt som terrordåd, som andra har gjort. Kan ni ge mig en chans som alla de andra? Jag vill verkligen visa att jag kan vara en bra medlem och bidra positivt. Jag saknar verkligen att vara en del av Unive och alla de fina stunder jag har haft där. Jag lovar att jag kommer att vara mer medveten om mina val i framtiden och alltid respektera gemenskapens regler. För det första också så fort ja testa den ja tänkte direkt den var bajs och jag snackade med några från yakuza o sa t de den servern e bajs och de ångrade o vi också. Jag rpade it ens på den servern för den va så dålig och ingen kommer ta över unive. Jag lovar er att jag verkligen inte kommer göra om något av detta och vara en bra och lojal spelare på er server och ber som sagt om förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det ej ångrar bara det jag gjort och önskar jag kan få spela hos er på Unive igen. Jag saknar den goda tid hos er. Jag var en jätte aktiv spelare som nästan var inne varje dag. Jag hoppas ni kan förlåta mig för har växt upp och detta som jag gjorde kommer ej hända igen. Jag förstår verkligen varför ni tillförde denna ban, men jag har verkligen tagit lärdom och lärt mig att man absolut inte ska göra så. Nu så har jag ett konsekvens tänk vilket jag ej hade då. Framöver kommer jag alltid att tänka långsiktigt vilket kommer leda till att jag alltså kommer att vara en felfri spelare. Förlåt för det jag gjort igen, jag har verkligen lärt mig och ångrar det jätte mtcket. Det jag gjort kommer jag aldrig att göra om. Som sagt gör alla misstag och denna gången var det jag som begick ett stort stort misstag som jag verkligen ångrar och har ångest över. Jag ångrar de grovt och ja har lärt mig utav denna ban, men som sagt banen var inte felaktig i sig då jag faktiskt bröt mot regler och jag lovar er att det inte kommer att ske igen i min framtid hos er på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ungeäfr 17 gånger. Dessa bans har ju skett för länge sen och har lärt mig utav vartenda ban jag haft på mina axlar. Jag ångrar vartenda lilla fel jag gjort på Unive och vill få en chans o bevisa för er att jag verkligen lärt mig och visa att jag inte bara ångrar det jag gjort men också att jag inte ska göra om de felen jag gjort. Jag vet att min historik här inte är så bra men jag har lärt mig utav vartenda ban. Jag har tagit lärdom utav mina bans men jag vill bara få en chans till att bevisa att jag verkligen ångrar det jag gjort. Jag förstår er men snälla en chans till så ska jag visa er att jag inte snackar skit här men verkligen menar det jag skriver.
Denna långa tid som har nu gått har jag gått genom deprission och har absout inte något att göra om dagarna, det ända jag vill är att kunna rpa på Unive igen och ha en god och seriös rp och ha mycket kul.
Innan jag blev bannad så hade jag inget konsekvens tänk, konsekvvenserna har nu följt mig och har nu det inte bra o dagarna. Jag har ångest och deprission och vill rpa och ha det kul och ta rpandet mycket seriöst. återigen så ber jag om en till chans och verkligen kommer att bevisa att jag lärt mig. Inget av detta kommer ske igen det lovar jag er med all min ärlighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag nu ser tillbaka i den tid innan jag gick med i wombat discorden så inser jag att jag istället kunnat vara medveten om de val jag tog och de konsekvenser som kommer följa de. Jag föll alltså för grupptryck vänner som va i wombat som jag känner irl men som nu är i Unive igen tjatade under den tid att jag skulle gå med wombat. jag bör ha sagt nej men jag har insett vad jag gjorde för fel och det som hänt kommer ej hända igen det lovar jag. Jag vet att jag gjorde fel och har lärt mig, det jag gjorde kommer jag aldrig att tillföra igen och denna ban jag har nu är tillför att jag ska lära mig och inte göra om något. Jag har under denna långa tid varit bannad och har haft det jätte tråkigt och mått dåligt utav det jag gjort och bara vill rpa på Unive. Jag har under den tid insett mina fel och nu är redo för rp igen hos er. Jag lovar att vara felfri och kommer följa regler ta rpandet väldigt seriöst men samtidigt ha mycket kul med spelarna.
Jag vet att jag lovat att inte göra om saker men det var väldigt länge sedan och är ledsen för det och har denna gång lärt mig och kommer absolut inte göra om det jag gjort och är ledsen för allting jag gjort och ber om en till chans. Jag var då självisk och bara tänkte på första bästa men så tänker jag inte längre jag tänker helt annorlunda och kommer och göra annorlunda till nästa gång alltså på ett positivt sätt. Inte bara att jag kommer göra annorlunda men jag har förändrats helt sen sist jag va i Unive. Jag har skärpt mig och har tagit tag i det och alltid kommer att följa regler ig och ooc. Detta kommer jag hålla, det lovar jag. Lita bara på mig. Jag kommer bevisa för er att jag inte bara snackar skit här men att jag verkligen menar det vilket jag gör.
Jag ber verkligen om förlåtelse och verkligen verkligen så ångrar jag detta så himla mycket och lovar att det inte ska ske framöver.
Jag utförde inget terrordåd eller liknande som skulle förstöra för servern jag bara bytte till wombat vilket skulle bli ett stort misstag. Jag bör aldrig joinat dcn, jag föll för grupptrycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA det har jag gjort upp till 100%. Det jag lärt mig ifrån denna ban är att aldrig agera under stress eller press, utan ta min tid, reflektera över vad som faktiskt är värt och lära mig tänka mer långsiktigt. Om jag blir unbannad, och återfår den fantastiska lyckokällan unive är för mig så svär jag på heder och samvete att bättra mitt beteende och vara en så felfri RPare som jag bara kan. Asså bönar och ber om förlåtelse.
unive är den mest älskade servern utav mig och alla svenska rollspelare då den har bäst rp och gemenskap och jag saknar att rpa på unive så jävla mycket och hoppas på att ni förlåter mig. jag rpade på unive under nästan 2 årstid och har varit med om mycket, men detta har jag aldrig varit med om och hade aldrig kunnat tänka mig att detta som hänt skulle hända. Jag har känt mig ensam under dagarna och har så mycket ånger. Jag vill bara visa er att jag lärt mig och aldrig kommer göra om det jag gjort någonsin igen. Jag vill komma tillbaka som alla de andraa som nu är i Unive igen och ska bevisa att jag på riktigt lärt mig denna gång.
jag ska göra det bästa för rpn och verkligen följa reglerna och inte förstöra rpn för det är då det går som bäst och då blir det seriöst och kul!!
jag Kommer absolut inte göra om det jag har gjort och verkligen lärt mig utav det jag gjort men som sagt jag gjorde fel men har absolut lärt mig utav det felet.
I unive kände jag mig hemma och kunde vara mig själv. Jag gjorde fel och jag har fått konsekvenser för det. Sälla ge mig bara en chans så kommer jag verkligen bevisa för er att jag lärt mig och att jag faktiskt menar det jag skriver. Jag har ångest över att vara banand, men jag förstår fortfarande varför och jag har lärt mig utav de fel jag utförde jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
snälla 320 jag ber och bönar om en till chans jag vill bevisa att jag lärt mig! det kommer aldrig hända igen det lovar jag dig verkligen. Jag har inte velat servern nått dåligt jag har inte begått något terrordåd osv snälla en chans. Vill kunna rpa felfritt och visa dig att jag lärt mig. Jag har ångrat de jag gjort och det kommer ej att ske igen vilket jag verkligen lovar. Jag vill kunna rpa med folk jag lärt känna genom unive och lära känna nytt folk och ha kul men samtidigt ha en jätte seriös rp. Jag hoppas ni förlåter mig. Förlåt igen. Men om den blir nekad igen så skulle jag vilja få svar på om det är möjligt. Allt jag ber är om en till chans och visa att jag kan bättre och det vet jag för jag har verkligen lärt mig. Det var första gången en sådan sak hänt mig visste inte vad jag skulle göra men nu vet jag och kommer göra bättre till nästa gång ifall det händer. Men som sagt jag ber och bönar om en till chans.

Senast ändrad:
vill även säga att jag lämnat vartenda rp server det blir unive eller ingen server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka