Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199531262573/

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? Sprite900

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 524119A9-3EC0-4CEA-9720-39124EFDB64C.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? gott nytt år på er. Jag fyllde 18 den 30 december vilket betyder att jag är en hel vuxen man nu och har lämnat allt skit bakom mig och ser detta som en möjlighet att få nya chanser och vara en felfri rollspelare hos er på Unive. Jag blev bannad för jag bytte server vilket var riktigt länge sen nu. Jag ser detta som en möjlighet att få komma tillbaka och få unban eftersom det är ett nytt år ny jag nya möjligheter och lärt mig av mina misstag . Jag lämnar 2024 bakom mig och börjar på ett nytt kapitel hos er på Unive. Ber mycket om ursäkt för allt jag gjort och kommer verkligen inte göra om något mer sådant det menar jag. Jag ska medföra mycket postivt i denna server, jag ska medföra positiv energi i servern och sprida positiv feedback för servern runt om allmänheten och i sociala medier. pHILIP320 JAG RESPEKTERAR DIG OCH ALLT JOBB DU UTFÖR FÖR själva servern och för allt annat. Du har gett mig en jätte bra upplevelse sen jag fick min pc, jag köpte pcn från början för att spela på Unive med vänner. Jag börja spela på unive men jag var permanent bannad och fattade inte riktigt vad som pågick den dagen. Jag har bevis på chattar jag kan visa för dig. Jag utförde inget terror dåd för att fucka upp för servern eller något liknande. Jag gjorde bara inte någon överklagan men började på en skrotig server istället för att lära mig och göra en överklagan. Under tiden i wombat så vart jag inte aktiv alls, men fokuserade på skolan då det var mitt sista år i gymnasiet. Jag sket fullständigt i alla spel. Nu har jag lärt mig hantera både spel och skola samtidigt så detta kommer funka riktigt bra. Allt jag gjort innan under 2024 o andra åren vart barnsligt utav mig och ångrar allt. Men jag ber om en till chans ifrån er så ska jag bevisa vad jag går för. Om jag nu fick välja vilken server jag ska köra på så blir de Unive utan tvekan. Jag struntar i alla andra servrar och har bara ögon på Unive och ryr mig bara om Unive och därför vill jag ha en till chans. Jag är nu 18 då jag fyllde 18 den 30 december och har nu gått in i Vuxenlivet och har nu lämnat all barnslighet bakom mig och det vill jag kunna bevisa för er så snälla ge mig en till chans så ska jag bevisa för er att jag menar allt jag skriver nu och kommer skärpa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev först bannad för combat logg och sedan byter server och sedan så ska jag vända tillbaka till unive och förklarar vad som hänt och sen så får jag en klakesko ban. Jag har nu varit bannad sedan Augusti. Detta har inte varit kul under 2024 har jag varit väldigt omogen hos er på Unive. Jag ser detta som en möjlighet att bevisa att jag vuxit upp och kan bevisa för er att jag lärt mig och inte kommer göra om samma fel. Det kommer ni själva se. Jag ska göra er stolta, jag håller mina ord låt mig bara bevisa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag anser att allt detta var mitt fel och jag fick konsekvenser på det jag gjorde för jag inte tänker mig för men nu så är det ett helt nytt år och ska bevisa för er att det är en ny jag och ska visa att jag växt upp. Förlåt för allt och ber om en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för massa olika anledningar fårn combat logg till suntförnuft, och att jag inte följde Standarden då jag bytte server. Men alla dessa var misstag som jag direkt efter skulle ångra men jag tänkte inte mig för och har lämnat det i 2024 och lärt mig och alltid kommer följa reglerna. Det är ett helt nytt år och jag har växt upp dessutom så fyllde jag 18 under den 30 december alltså för någon dag sedan och har lämnat all trams och skit och är en hel vuxen person nu som ska lyda och följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunna tänka mig för och inte vara så barnslig utav mig vilket jag var men inte är längre och det vill jag kunna bevisa därför ber jag för att få en till chans hos er på Unive. Det jag gjorde var absolut inte okej och har 100% lärt mig. Det kommer aldrig i hela vår framtid ske igen. Jag har varit en problemspelare hos er på Unive det kan man klart och tydligt se på min Historik här på forumet och ni har fattat mig som en barnslig problemspelare, men jag är inte det längre och därför vill jag få chansen att bevisa det för er. Jag ber om en till chans. Jag vill bara kunna rpa felfritt och vara ett gott exempel på servern och ber om en chans till att få bevisa det jag skriver i denna överklagan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort, bara jag får en till chans så ska jag verkligen bevisa det. Förlåt för all skit jag gjort på er Server för jag älskar verkligen Unive och vartenda en på Unive och vill så gärna kunna få rollspela utan att göra massa regelbrott. Jag var helt enkelt barnslig och en rätt skitunge då men har ny fyllt 18 och det är ett nytt år så jag hoppas jag får en andra chans hos er på Unive. Jag kommer upp till 900% göra saker annorlunda och kommer inte göra om misstag jag gjort. Jag ska lyda reglerna och ha de gött hos er, det är ett nytt kapitel för alla och kommer inte göra om de dåliga saker jag gjort hos er på Unive men förlåt för all skit jag utfört hos er och tack för att ha byggt en ny mig så att jag lärt mig utav de felen jag gjort men nu har jag verkligen lärt mig och växt upp. Jag ska se till att vara en stor nytta till servern. Det jag gjort förr har vart fel men jag har nu lärt mig då jag är inne i den vuxna världen. Jag ber om att få en till chans, jag kommer verkligen inte göra någon onytta till servern, jag har inget att göra hemma om dagarna kan jag snälla få en till chans så ska jag visa för er att jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka