Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199813894838/home

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? gg_903

Vem var det som bannade dig? klakesko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 87666-27d631c90393ef5257aa5c4561877875.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de bannade mig för att jag innan lämna servern fick en permanent ban för att jag comba logga. Detta var efter wombat hade startat. Jag var kvar i Unive fick en p ban sedan så hade jag tröttnat för att jag spela Unive under en lång period. Ville prova på något nytt. Det var ett misstag jag aldrig bört utföra. Jag bör ha stannat kvar ge de lite tid göra överklagan börja om på något nytt. Jag hade gått över till andra server hade en medlems roll inget annat, var aldrig aktiv då jag hade tröttnat på själva fivem och brydde mig inte mera. Jag hade istället kunnat ta en paus istället fför att joina en server med ḿedlemmar som utförde terrordåd och annat för att förstöra Unive och för er på unive. Det var fel utav mig men ge mig en chans så svär jag på heder o samvete att vara en så felfri spelare som möjligt som kommer tillföra seriösa och roliga scenarios samt så kommer jag hjälpa till med många andra saker som kommer uppskattas utav er.
Jag har mycket respekt för er Staffs och spelare ni gjorde ba er plikt. Jag började på unive när jag fick min pc och jag vill fortsätta rpandet i unive så snälla kan ni bara ge mig en chans till att bevisa att jag växt upp och inte är en idiot mer.
Det var som förståeligt idiotiskt av mig o göra något sådant men som sagt jag kommer absolut inte medföra något sånt igen. Tanken med att joina deras Discord server var inte o skada unive på något sätt jag lovar verkligen dig de.
Wombat försökte få stopp me unive men de misslyckades.
320 lita på mig jag joina deras discord server hade inte ens en karaktär där. Man fick medlemsrollen automatiskt.
Jag vill bara kunna få en till chans och bevisa vad jag går för och visa dig rätt då du tror fel om mig vilket jag förstår för jag svikit er andra gånger ni gett mig chanser men denna gång menar jag verkligen de me mitt hjärta och kommer verkligen inte göra om något liknande jag gjort förr. Jag kommer vara en felfri spelare som ni kommer att uppskatta. Jag vill bara ha ett fint rykte kring staffsen och spelarna. Har nu varit bannad sen augusti förra året. De nytt år och nya möjligheter så snälla jag har verkligen lärt mig och kommer inte ställa till något dåligt i servern. Jag har gjort mycket fel och det vet jag men snälla låt mig bevisa att jag växt upp sen sist och lärt mig de rätta.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario, alltså i ett skottscenario. Jag blev beskjuten och dog sedan så tänkte jag mig inte för och tar spawnmenu till en annan plats. Det var fel utav mig sedan så ber någon viktor mig att kommma supp vilket jag gör. Där redde vi ut allt och det ledde till att jag fick en permanent ban, eftersom jag då hade tröttnat på själva fivem så lämna jag Unive efter en lång period spelande på servern. Jag joina wombat dc server och fick medlem rollen automatiskt då alla fick den. Jag hade inte ens skapat ens karaktär i servern. Jag var knappt inne i datorn. Sedan så ville fick jag någon kick och ville börja spela igen och valde Unive då det är en server där jag kände mig hemma i. Jag gjorde överklagan och min p ban böts till en klakeskoban. Jag förstår er men ge mig en chans så ska det ej ske nåmer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var inte felaktig då jag insett att jag gjort fel och kommer inte göra om det. Jag vill bara komma tbx och kunna få rpa felfritt och ha en god rp upplevelse samt skapa en. återigen så ber jag om förlåtelse för att jag istället joina deras dc server istället för att bara ta en paus ifrån hela fivem och inte joina någon server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ungefär 20 gånger och utav alla mina bans så har jag tagit lärdom utav. Flesta av dessa var jag ny i stan och kunde inte reglerna. Jag har nu lärt mig och kan rp regler och kommer följa de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag bör inte joinat wombats discord server. Jag då tröttnat på hela spelet och det var en dålig tidpassning då det just var 30/31 augusti. Det blev fel men oavsett bör jag aldrig ha joinat men istället hade kunnat ta en vanlig paus och tänka långsiktigt för jag vet att jag alltid kommer komma tillbaka men tänkte inte så långt under den tiden vilket jag verkligen kommer att göra framöver det lovar jag. Jag hade istället kunnat göra en banöverklagan och få bort min perma ban och såklart var det fel av mig att logga ut ur skottscenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kommer aldrig mer göra detsamma igen. Jag ber om förlåtelse för att jag lämna istället för att ta en paus. Jag har verkligen lärt mig att aldrig mer combat llogga och ångrar det verkligen. Ge mig en chans och bevisa det jag skriver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Philip kan jag snälla få en andra chans till o bevisa det jag skriver och bevisa att jag lärt mig jag ångrar det jag gjort och kommer dessutom aldrig utföra något liknande igen de menar jag verkligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka