Accepterad Emir Addad | Ansök till whitelist ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eprox

Icke Medlem
Meddelanden
1,048
Reaction score
65
Användarnamn: Emir Addad

Vad är ditt namn i verkligheten? Matte

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal / 2005/06/08

Vad heter du på discord? Eprox#7527

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Har faktiskt väldigt mycket tid så jag kommer ta flera stycken om dagen

Hur aktiv är du i discorden? Jag är väldigt aktiv i discorden för att se ifall jag kan hjälpa någon eller svara på någon fråga eftersom jag vill vara så hjälpsam som möjligt

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För att somsagt kanske servern snart kommer att bli whitelistad och festa fler vi är och hjälper till desto snabbare kommer det att gå. Plus att jag älskar att hjälpa andra i olika situationer. Varför jag vill få servern till whitelistad är för att jag tror att rp nivån på servern kommer att bli bättre då inte vem som helst kan komma in och modds och trolla. Jag vill också bli wl-ansvarig för att ni ska att jag tar mina roller 100% seriöst så att jag kanske i framtiden kan bli staff.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kommer att fokusera på att vara så rättvis som möjligt mot alla vem som än ansöker. Jag är väldigt aktiv och kommer att ta så många ansökningar som möjligt. För att jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är wl-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som wl-ansvarig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Vrf skulle man det har ju (MULTISTADEN) (:

Senast ändrad:
Godkänd, låser och arkiverar.

Tillbaka