Nekad emilnfb | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emilnfb

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Ditt discord namn: emilnfb

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec121e5

Vad för typ av beslut gäller det? Beslutet gäller P-Ban samt alla roller indragna.

Vem/vilka tog beslutet? lluddee men osäker om det togs tillsamans med andra staffs.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet har tagits eftersom att det finns tydligen massa logs på att jag avänder mig ut av fusk. Jag är inte chockad eftersom att det har diskuterats om innan 2 gånger av framförallt hegehog. Jag har blivit tagen support där jag har blivit pc checkad, inget fusk eller liknande saker hittades på min dator och står fortfarande vid mitt ord att jag inte fuskade någonsin på unive. Jag blev också dragen från gäng vcn jag satt i till krimsupport av hedgehog. Där så började jag screensharea direkt och fick visa taskmanager, reshade och jag blev bringad till flygplatsen där jag fick rikta på hedgehog på olika sätt, keep in mind att under hela denna tid så screensharea jag plus att jag blev dragen in där så jag skulle inte hinna dölja något om jag skulle sitta på fubb. Som sagt är det bara logsen som säger att jag fuskar och jag förstår er helt på eran sida eftersom det blir ju suspekt när samma person kommer upp på logsen gång på gång. Tyvvär kan jag inte förklara logsen för jag vet verkligen inte varför de har triggats. Jag tycker det är skit tråkigt att jag nu är bannad men jag förstår att ni som staffs har era misstankar och det är bra att ni är uppmärksama på sånna här saker.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att jag inte fuskar och aldrig har gjort. Jag känner sån sjukt stor ångest efter den här bannen eftersom att jag aldrig varit i sån här skit på unive innan. Jag har tidigarer barit servervakt och funderade på att bli helper men det blev inte riktigt av. Jag har också totalt 4 bans på unive under detta halv år jag kört och är grön spelare. Jag fattar att ni bannar mig eftersom att logsen visar att jag har fusk men från min sida har jag sån sjuk press och ångest för detta eftersom jag vill så gärna vara kvar på unive. Jag hade ped, gorilla och privat inköp och skulle lägga in en patent med min polare. Jag vet att det inte spelar någon roll men unive är påriktigt en av de finaste och roligaste spell comunitys jag någonsin upplevt. Jag har inte kört unive så länge kanske ett halv år nu men har ändå hittat genuina vänner som behandlar mig rätt för den jag är. Unive har påriktigt varit lite som en flykt om något har varit jobbigt som tillexempel skolan, bråk med nära eller när man är uttråkad. 320 har helt rätt och det är att fuskarna alltid blir catchade, man ser varje dag hur fuskare lägger up sina fubb montage på youtue. Men det är skillanden på mig och de. Om ni neker denna och jag aldrig kommer tillbaka till servern så kommer det inte finnas något montage från mig. Jag kommer bendast ehöva fortsätta med livet. Jag skulle simpelt sagt inte klandrat servern som hämtat så mycket glädje och lärt mig massa nytt. Jag kan förstå om detta inte är nog för en unban eftersom detfinns konkreta bevis iform av logs imot mig och om det är så att jag inte kommer tillbaka så vill jag tacka hela staff teamet och för min tid på unive. Jag önskar er genuit all lycka och ni tror säkert att jag barta säger allt detta bara för en unban men det är inte bara därför utan jag vill påriktigt tacka för att jag fick uppleva allt detta. Om jag inte skulle vara ledsen nu skulle det betyda att jag inte hade roligt på servern, men jag är ledsen vilket betyder att jag hade det roligt medan det varade.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har ban bild+indragen krim roll meddelnade från synkat.
IMG_1890.jpgScreenshot 2025-07-02 230926.png
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Kan även tillägga att om ni vill så kan ni kolla igenom mina klipps och bedömma efter de om ni tycker jag fuskar, kanske inte hjälper så mycket men vill junna bevia att jag inte fuskar.

Du är bannad för att du tydligt använder något som bypassar våra system. Du triggar även fuskdetektion upprepade gånger varje dag.
Detta händer inte av en slump, du använder något du absolut inte ska använda. Att ljuga eller spela ovetande är totalt meningslöst.

Förstår att ni agerar som ni gör men kommer fortfarande stå vid den sanning att jag inte fuskar, vet inte om det är min reshade för det är det ända jag kan tänka mig men känner många som har det och har svårt att tro att det är det som är problemet. Om ni tänker från mitt perspektiv så skulle ni nog också tycka att det känns ganska jobbigt att vara anklagad för något man ej har gjort. Ni gjorde en pc check på mig och hittade inget, ni bringade mig också till flygplatsen och jag behövde screensharea direkt och hittade ännu inget. Det ända är loggsen som jag inte kan förklara men jag vet själv i mitt hjärta att jag inte fuskar och känner mig lite hjälplös eftersom jag inte kan göra något åt saken. Kan tyvvär inte göra mer än säga sanningen från min sida och överklaga. Fattar att det finns logs men om jag skulle fuska så skulle jag vara en jävligt dålig fuskare eftersom staffs som har specat mig vet nog att jag verkligen inte vinner alla skottscenarion. Som sagt känner jag mig hjälplös och förösker mitt bästa för att bevisa min oskyldighet, förstår att ni gör som ni gör och om ni väljer att neka tackar jag för min tid på unive och önskar er ett trevligt sommarlov.

Vi har full förståelse för att det är frustrerande att bli avstängd, men vi går på fakta.

Du triggar aimbot detection upprepade gånger, mer än någon annan. Något som i sig är starkt misstänkt, detta har ingenting med ReShade att göra, och det vet du också! Att du inte vinner alla skottscenarion har ingenting med saken att göra. Att man använder sig av tredjepartsmjukvaror behöver inte betyda att man spelar perfekt, det betyder att något systematiskt påverkar ditt aim, vilket våra system har fångat upp.

PC-checks eller screenshares är heller aldrig någon garanti för att hitta allt, många moderna fusk körs externt eller är tillfälligt inaktiva. Jag har sett tillräckligt och du är ansvarig för vad som körs på din klient. Därför kvarstår bannen.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka