Nekad Leskinen74 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leskinen74

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Ditt discord namn: vet inte

Ditt Hex-ID: 1100001455c3d10

Vad för typ av beslut gäller det? Discord avstägning och p ban. Ban-ID ─ DC-7edc8e

Vem/vilka tog beslutet? kommer inte ihåg kanske står på bannen, krato tror jag

Varför tror du själv att beslutet togs? ja, för att jag hade wall hax förut, och det är inte tilåtet att göra. och det vet jag

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felaktig. Men jag ber om en sista ärlig chans att visa mig bättre. till och med om ni ska göra pc check och staff specca mig 24/7 så vore de roligt att få spela igen. därför jag skrev för att jag ber om en sista chans. både för att visa att jag kan och att jag har mognat till mig. MVH Leskinen74

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://unive.se/attachments/fubb-png.123916/

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka