- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-bansen-878 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: dödar kille utan anledning
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det var en kille som jag kände och då så när jag kom in och spawna gäng huset så kommer han och börjar slå mig och ta th men sen så skulle jag köra iväg och då så tog han upp mig på axeln så jag krocka men eftersom de hänt flera gånger så vart jag lite arg och la han på en bergs kant och putta ner han!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tycker abslout inte att den var fel aktig alltså det är ju en regel och skötte inte den riktigt! Det var dump men när jag blir lite arg så tappar jag de
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag lärde mig att jag ska följa reglerna och tänka på att de ska vara realiskitgt för så hade jag je gjort om det var på riktigt! istället hade jag kunnat skrivit in till en staff och visat allt det där istället för att jag hade åkt ditt för det!
Varför ska vi ge dig en till chans? Alltså ni får göra hur nu vill men jag gjorde det för att han hade gjort så fan 24/7 och att jag aldrig hade gjort tillbaks då men nu så vart jag lite arg och gjorde det!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår