Emil.T | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Emil.T

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: emilthorsell

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att nu när det äntligen är sommar lov så har jag tänkt att spendera så mycket tid jag bara kan på unive. jag vill kunna hjälpa nya spelare och erfarna spelare, lösa problem och bråk och hjälpa server att nå sina mål och såklart att vara aktiv både ingame och i discord.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycket faktiskt att allt fungerar som det ska jag har inte stött på några problem med varken buggar eller spelare spelar dålig RP utan jag tycker att alla spelare spelar bra RP

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? om det skulle förändras då menar jag att spelare börjar lalla och inte spelar bra RP så måste vi ta återgärden på det så vi får det bra igen och att de spelare vi tog återgärden på lärde sig av det gjorde.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? för mig är det väldigt viktigt att agera professionellt för att få det så bra stämmning som möjligt så att fler spelare vill komma till oss och bli en av oss men hur man agerar professionellt är att man är snäll, behandlar alla lika bra, använder sina perms till de det ska användas till och visar respekt o tar återgärden på det som har gjort något för att få just den banen eller kicken.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nu när det är sommarlov och har ingen skola så kommer jag spendera så mycket tid jag bara kan för att hjälpa servern att nå sina mål och då kommer jag för mesta del att vara staff ingame men ibland RP också såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i flera månader spelade hur mycket som helst i vintras men sen tog jag en paus men nu är jag tillbaka

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag hade kunnat jobbat inom det andra bara att jag inte har så mycket erfarnheter krig det eller jag har aldrig haft det under dom gångerna jag har varit staff på

Tillbaka