Accepterad Emil karlsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224383595/

Ditt Hex-ID: 11000014b58e86b

Vad är din discord tagg? kinglucask31

Vem var det som bannade dig? står ej på DCN vem som bannade

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att jag varit bannad grundar sig i att det slutade med att jag använde mina kunskaper som jag hade lärt mig inom juridik till en helt absurd nivå med tanke på spelarbasen som finns som absolut inte är insatta. Det gjorde att jag fick massvis med fördelar som gjorde att det inte blev en ärlig och "fair" rp scenario utifrån mina kunskaper och resten som jag rpade med. I det fallet skulle jag istället tona ner på det och inte bara gå på att vinna scenarion utan att jag istället skulle ha spelat utifrån ett måttligt och roligt basderat scenario. I och med den kunskapen jag hade då som jag inte har längre så skulle jag tänkt på medspelarna och vad för konsekvenser det blir om jag spelar utifrån det perspektivet vilket jag inte tänkte på då. Detta ledde till att det blev allt mer tjafs mallan poliser och kriminella då det övertog som i sin tur lede till att staffs blev onödigt drabbad emed onödig arbete. Som jag förstått nu i efterhand när nästan ett helt år har gått sedan dess. I och med den lärdomen så vill jag komma tillbaka och spela för att rpn ska vara både seriös men också rolig och spela för allas bästa för att scenarion ska bli så roliga som möjligt. En annan anledning kan som jag tänker är att jag inte lyssnade på staffsen och skapade en onödig diskussion som i efterhand var sjukt barnsligt och inte ska förekomma. Då det bara skapar onödig huvudvärk för alla parter inte minst för server ägaren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad var att jag hamnade i en diskussion/argument med en av staffsen som jag vägrade acceptera och det ledde till att jag blev bannad från ingestans som jag tänkte då. Men nu i efterhand har jag funderat och tänkt på vad jag hade kunnat göra annorlunda och det är att ta in feedback och inte enbart försvara mig och leda en bra diskussion på en bra nivå så att det inte blir en onödig hetsig diskussion som bara förstör för alla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag tidigare skrev så grundar bannen sig i att det blev en diskussion och en argument med en staff som jag där och då inte tyckte att jag gjorde något fel.

Men nu i efterhand och jag kollar tillbaka till den tiden så var det sjukt onödig diskussion som ledde till att jag gjorde själv så att jag blev bannad. Som jag aldrig skulle kunna göra idag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på denna server länge och då snackar vi sedan minst 2022 där jag har erhållit mycket höga roller inom polisen bland annat som ändå visat att man kan bidra tilll en bra stämning och bra rp. Däremot så har jag blivit banna flera gånger men vid varje ban har jag utvecklat mig själv och rannsakat mig själv för att både bli en bättre person både i privatlivet men också inom gaming som i detta fall rp. Genom att ge mig den chansen på en unbann och starta på nytt på Unive så kommer ni själva se hur mycket man kan bidra och vuxit som person jämfört med tidigare när man var yngre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha varit så själviskt och vilja vinna scenarion till varje pris och använda min kunskap inom juridik för att överta det. Men i och med att jag inte längre är insatt i juridik och lärt mig av mitt misstag så har jag en god förmågha att före en dialog utan att det ska bli hetsigt till skillnad från förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag verkligen gjort. Detta då jag själv har utveckalt sosm person och insatt att vinna inte är allt men också kunna före en dialog utan att det ska bli hett och dålig stämningh mellan staffsen. Detta ban som ajg fick för ca 1 år sedan har gjort så att jag vuxit som person och vill fortsätta resan tillsammans med er i Unive. För ajg vägrar att tänka att min resa inmo rp slutar här då Unive vad än folk säger om servern kommer alltid vara numer 1.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka