Nekad Batman.wla | Åtgärd Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Batman.wla

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1247899148527734822
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej så det var jag och några från min allians som hamnade i en skottlossning mot ett annat gäng. Jag hoppade ut ur bilen och började skjuta men blev rätt snabbt benad och föll i marken. Sedan rullade de fram med sina bilar och två av dem valde att hoppa ut och rikta mot mig, de skriker "Upp med händerna!" med full hals. Istället för att lyssna på dem så väljer jag och använda mig av en funktion som finns på servern, shift+e nära en bil som gått sönder. Och med hjälp av den funktionen så telporterades jag en bit bort och istället för att hålla kvar mina händer uppe så börjar jag direkt skjuta tillbaka vilket ledde till att en av dem föll och jag dog. Det var ju uppenbarligen ett jävligt dumt drag och grov FearRP, det fattar jag ju nu i efterhand. Man tänker ju inte alltid så klart när det händer, men det är egentligen ingen ursäkt. Jag äger mitt misstag fullt ut och förstår om det får konsekvenser. Det var inte okej av mig och det kommer inte hända igen.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag fattar som sagt att jag begick ett rätt så grovt misstag och jag har absolut ingenting emot att ta mitt straff för FearRP:n, det är helt okej. Det jag däremot reagerar på är poängen. 17,5 IG poäng plus 14 krim och en temp ban i 21 dagar för en grov FearRP känns faktiskt väldigt mycket och överdrivet, vanligtvis brukar det ligga på runt 8 poäng för den typen av regelbrott. Att då få nästan det dubbla jämfört med vad som är standard känns lite orimligt. Jag står för vad jag gjorde och försöker inte komma undan mitt ansvar, men jag tycker ändå att poängen borde justeras ner så att det är i linje med vad andra brukar få för liknande händelser.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mV8sMCZ60rL7yxpIH?invite=cr-MSw5anIsMzk4Mzc0MDQ2

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka