Nekad 3lvis | Åtgärd Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3lvis

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,705
Reaction score
261
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 3lvis 1142158096383352843 Mild VDM, Korpen
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi står vid Sandy Sjukan där en grabb kommer upp och trakasserar oss tjejer i bilen, varav jag id peakar för att kolla vem det är. Då ser jag ID 344 att hen speccar vilket var Korpens ID. Grabben fortsätter och trakassera oss så jag kör på han en gång. Sedan andra gången springer han in i min bil.

Korpen skriver då " Sluta med lallandet " Jag kör då iväg men min kompis Millie väljer att skriva i OOC vad som skedde men jag gav mig bara och åkte därifrån, Efter det skriver Korpen i mitt PM att om millie aldrig skrev i OOC skulle jag aldrig få åtgärder.

Jag och korpen hade en lång diskussion och jag har förstått att ett fel rätt ifärdigar inte att jag också gör fel, Dessutom har jag aldrig någonsin fått en åtgärd innan och har spelat här 1,5 år.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att det är felaktigt för de provocerar fram de, de hade räckt med att korpen sätter mig i samtal eller tagit mig support.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...9ec848415e5634f650df126aab583f9e221fd5ccf3c6&

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Åtgärden är inte felaktig, spelar ingen roll ifall de provocerar eller inte. Deras agerande ska inte påverka ditt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka