Nekad Em1l00 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Em1l00

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Kolvereid

Vad är ditt discord namn? _em1l

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Gudmunds

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och roligt rp för mig själv men även för dem andra som spelar. Jag kommer fokusera på att ha en trevlig ton och vara vänlig. Till rpn kommer jag att bidra genom att vara inne på servern och spela med mina vänner. Göra roliga scenarios som alla inblandade kommer att ha roligt i. Jag kommer bidra med social rp och vara angaskerad i att servern ska gå framåt. Jag kommer även att bidra med bra rp genom att följa reglerna. Detta är viktigt för att om ingen följde reglerna hade man inte kunnat ha en server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar ska man ha roligt och det ska även motparten ha. Det som menas med det är att man ska spela för bådas bästa så att båda har kul. Detta kan man göra genom att ge motparten en chans till att förändra scenariot. Scenariona blir bättre då och alla inblandade kommer att tycka att det blir roligare. Men det kan också vara så att du inte bara bryr dig om dina saker du har utan att du kanske släpper taget om dem. Du accepterar att du har förlorat och där efter försöker du göra det så roligt som möjligt för din motpart.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår alla. Grundreglerna för mig är rdm, vdm, suntförnuft, nlr, powergaming, metagaming. Rdm är när man dödar någon utan ett underliggande scenario. Vdm är när man använder sitt fordon som ett vapen alltså att du försöker köra över någon. Suntförnuft är att man alltid ska tänka på att det ska gå att utföra i verkligheten så att det inte blir orealistiskt. Det kan vara att inte stå och skjuta på torget bara för att. Nlr är new life rule. Förklarar ju impresip sig själv men det är att man inte ska komma ihåg scenariot där man dog. Powergaming är att inte vara övernaturlig så som att inte få ont när man gör något farligt så som en bilcrash. Om man inte rpar på skadorna så powergamar man. Metagaming är när man använder information utanför rpandet tex Discord som du sedan tar ingame och använder det som att din karaktär visste det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på ett par servrar men fastnade på just en server där jag har spelat dem flesta av mina timmar. Har runt tusen timmar och dem är mest ifrån 2022 då jag spelade som mest. Det var ett tag sen jag spelade på en server men tänkte börja nu igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla: "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka