Inaktuell LaxNacke556 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaxNacke556

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? LaxNacke556

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Enzo Moreno, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, Seriös, Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans föreldrar var inte uppfödd i sverige utan i spanien. Båda av hans föreldrarar kom till sverige när enzo inte var född än. Båda hans föreldrar jobbade som polis i spanien. Det ville fortsätta med det jobbet i sverige och bli en polis. Framtids plan för enzo är då att följa hans föreldrars spår och försöka bli en polis. Han har mycket kunskaper om att blie polis efter som hans föreldrar har lärt han mycket om det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till väldigt hög rp i scenarion då jag spelat rp i några år. Jag kan bidra till att göra det roligt för alla i ett scenario och inte bara vinna själv hela tiden, jag kan helt enkelt spela för motpartens i ett scenario. Kan bidra till att även ha bra rp när jag inte är i ett scenario också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man är i ett scenario ska man inte alltid vinna hela tiden, istället för att bara göra det roligt för sig själv kan man istället försöka göra det roligt för alla andra i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror inte det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM att man dödar folk utan anledning. COPBAIT att man försöker få polisens uppmärksammhet. NLR att du inte ska komma ihåg vad som har hänt efter du har dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara aktiv säkert varje dag om det inte är något speciellt den dagen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top