Accepterad Elyas Var Här | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legion_exe

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199795134716/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d5de0fc

Vad är din discord tagg? legion_exe

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: banmedelenade.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var inte jätte diskret. Jag sa folk skulle hoppa in i bilen och fick typ godis eller pengar när vi skulle ha dom som gissla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil med min gissla. Vi hade en fast han visste då inte vad han skulle göra. Han sprang ur bilen fast vi tydligt rpade att vi hade vapen riktat mot honom sedan sa jag när jag klev ur bilen. Men när jag klev ur bilen såg jag att jag hade vappnet i handen så då ville jag rpa på det. Låt mig inte ta ut den. Vilket gjorde att han kom tillbaka. Senare när polisen var nära hoppade han bara ut ur bilen och sprang till dom och vi orkade inte bry oss då. Han värnade inte om sitt liv och pratade om grejer irl. Sedan när vi körde och skulle lämna gisslann vi hade i bilen för asså det gick inte jag fick huvudet verk o sånt tänkte stänga av för jag slarvade. Men jag blev bannad mitt när jag körde bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban pga att det var ett dåligt scenario med hur den andra gisslan betede sig. Han var extremt oseriös och sa "Snälla jag får inte spela mycket mer" han lät som han var cirka 9 år. Vilket gjorde att jag fick huvudetverk och tänkte avbryta det och lämna gisslan. Sedan efter det ville jag bara gå och vila irl.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, Jag har aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat att lämna denn dära 9åringen bara och varit mer diskret med vad jag gjorde. Det var dåligt av mig att jag inte var mer "pigg" och redo för det scenariot med gisslorna. Jag gjorde några fel men jag tycker att ni borde dra mig i staff samtal och varna mig om jag verkligen kan forsätta. Och efter det om jag gjorde mer fel hade ni kunnat kicka eller 1 dags banna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Var mer pigg när jag rpar. Bete mig bättre och lära mig mer om krim och vad jag får och inte får göra. Vara mer diskret och istället för improvisera med vapnet hade jag kunnat stoppat undan det. Jag kännner jag gjorde små misstag men inte mycket för nnnär jag drog ut vapnet var typ i en tunnel vilket gjorde att inge kunde riktigt se mitt scenario. Men om jag blir unbannad kommer jag vara mer försiktigt med vapen disiplin och bete mig mer mogen när jag rpar som krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka