Accepterad Elloiuyh | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? Ello boi#6397

Vem var det som bannade dig? Philip320#9422

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: fafnok Anledning: duper. Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt så har jag inte riktigt någon aning. Jag skrev en Ban överklagan då jag även skrivit med Philip i PM om att min tidigare Perma för duping var felaktigt. Den var felaktig, det insåg Philip och lät mig komma tillbaka igen då det blivit ett missförstånd. Jag förstår att det kan ske fel, han har mycket saker att arbeta på och ibland så går det fel, det respekterar jag och förstår till 100%. Jag blev unbannad och sedan så vart jag bannad ett tag efter det för Duper. Helt ärligt förstår jag inte då jag ej gjorde något fel, ni kan även kolla upp Loggs. Jag har inte gjort något fel så har ingen aning varför jag blivit bannad igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte när jag vart permanent bannad igen. Jag var ej ingame och vet inte tidpunkt jag blev bannad. Jag har ingen aning vad jag gjorde innan dess. Sedan jag blev unbannad då det var felaktigt så gick jag ingame och sedan quitade efter kanske 10 min. Sedan den gången var jag inte ingame, vilket ger mig en fundering om vad jag gjorde fel. Jag har inte dupat och det går även att titta i loggs. Ni kan leta loggs sedan 1 år tillbaka, ni kommer inte hitta något som har med Duping o göra. Jag själv vet inte vad jag gjorde innan jag blev bannad igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Just nu för mig är det så förvirrande. Jag har allt så oklart i mitt huvud. Jag har inte Dupat, som sagt så går det att leta i 1 år tillbaka men kommer ej gå att hitta något överhuvudtaget. Jag själv vart unbannad för det var felaktigt för min del då jag inte Dupade och aldrig hade något med den saken och göra. Jag vart unbannad och sedan var inne i 10 minuter för att kolla ifall jag blivit wipad osv. Vilket jag blev, men förstår det ifall man tror att någon gjort duping eller varit delaktig, då vill man självklart vara på den säkra sidan. Jag vart unbannad och efter dem 10 minutrarna quitade jag som sagt. Men har totalt ingen aning om varför jag nu blivit bannad igen. Gjorde inget fel överhuvudtaget igen. Jag har inte dupat, jag har varit inne 10 minuter efter jag blivit unbannad så har ingen aning om varför jag blivit bannad igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit Perma bannad tidigare vilket var av denna duping glitchen. Jag skrev till Philip i Pm och diskuterade. Jag valde att göra ban överklagan då man inte ska ta det via Pm. Jag gjorde då en ban överklagan och förklarade att jag inte gjort något fel, jag har inte varit delaktig och har inte dupat och att ni kan granska loggsen på det. Philip förstod och valde att unbanna mig. Grejen är att ta lärdom av en sån där sak var lite oklart för mig. Allt vart ju oklart. Jag har iallafall lärt mig att inte vara nära dom som dupar och att ifall jag skulle få reda på någon som dupar så raporterar jag in självaste sättet hur man dupar och vilka som dupar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har det oklart. Jag gjorde ju inget fel liksom i detta fall. Jag hade inte gjort något fel överhuvudtaget i detta fallet. Jag vet inte ens varför Philip valde att banna mig igen då jag inte dupat och det finns inga bevis på loggsen att jag har dupat. Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda i detta fall. Då jag blivit bannad igen för absolut ingen anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I detta fallet så finns det inget jag kan lära mig. Jag var liksom bannad i en okänd tidpunkt och utav ingenstans. Vet inte riktigt varför jag blivit bannad. Finns inget jag kan lära mig utav i detta fall. Däremot i förra bannen så hade jag inte gjort något fel men lärde mig oavsett en del. Men detta fall är ju helt oklart vad jag kan lära mig. Ifall ni unbannar mig så kommer jag att spela som vanligt och jag kommer verkligen inte Dupa, nu har jag inte gjort det men oavsett så kommer jag inte göra det då det förstör upplevelsen. Jag kommer att komma tillbaka igen och kommer att bli en Medlem igen på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Okej, jag släpper in dig igen. Men fortsätter du springa och byta servrar då kommer du inte komma in här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka