Nekad Elliot_Shabani | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shabani

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2007

Vad heter du på discord? Shabani19#9914

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15:00 -l 23:00
Helger 12:00 - 04:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart spelat på unive i 4 månader och haft underbara upplevelser!!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hej!, Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa Staff teamet med servern. Jag skulle kunna göra professionella bedömningar. Jag skulle kicka dom som bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? mina anledningar till varför jag vill ha servervakt på just unive är på grund av att denna server inte bara har gett mig roliga stunder och liknande utan också hjälpt mig med sociala problem, så som. att jag har fått enklarare att prata och träffa nya människor. på grund av dessa anledningar så vill jag bli servervakt på unive. eftersom jag känner någon sorts skyldighet till att ge tillbaka till servern som har hjälpt mig med sådana problem. detta var mina irl anledningar men jag har även några ic anledningar till varför jag vill bli servervakt. som en sjukvårdare är det otroligt drygt att träffa folk som är afk eller som inte rpar med, och eftersom det är så pass många människor som spelar på unive så träffar man på otroligt många folk som antingen failRP:ar, powergamear eller som OOC:ar. ungefär var 5 person om inte mer som man tar in eller som man träffar på larm är afk därför är det väldigt drygt att man inte kan göra något åt det där och då utan att man måste skicka en report och hoppas att någon kan kom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att kicka alla t.e.x lallare och det. Det som alltså bryter mot reglerna

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag är den rätta personen.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen. /svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter. /sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5. /sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban). /sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id). /sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando! /togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer. /toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id. /who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll. /revive (id) : Detta återupplivar en spelare. /noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga. /spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory. /goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare. /tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan. /bring (id) : Detta teleporterar en person till en själv. /freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig. /dv : Detta tar bort det fordon som man är nära. /giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan. /giveweapon (id) WEAPON_nightstick /giveitem (id): Detta ger en spelare ett föremål som är tillgängligt på servern. Fungerar lika dant som vapen. /givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar som anges till en spelare. /clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare. /clearinventory (id) : Man tar bort alla någons saker i inventoryt (Rensar). /setjob (id) (jobb) : Man ger en spelare ett jobb. /announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern. tror vissa bara är för trainee!

Är du whitelistad på serven?
Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Första bannen var jag väldigt ny på Fivem och då körde jag på fel sida av vägen samt att jag VDMade folk (jag trodde det var typ som gta online då), andra bannen tjatade jag om att få köpa ett fordon efter stängningstid, det var väldigt länge sedan och då var jag fortfarande väldigt ny. Den tredje bannen hade jag väldigt bråttom ner till piren och ville ha skjuts, jag hoppade då in i en killes bil och frågade om skjuts, det var väldigt dumt av mig eftersom man skulle aldrig i verkligheten bara hoppa in i någons bil utan att veta att man får skjuts. Den fjärde bannen var att jag såg en död person ligga på torget och då lootade jag hen på lite mat och annat, det var dåligt gjort av mig och kommer inte att upprepas. Den femte och sista bannen var copbait (enligt mig felaktig), jag körde iallafall in på sandys flygplats och skulle toppa min bil, fast det var tydligen poliser där. Dom såg jag inte och var överaskad när jag blev bannad. Efter alla dessa banns har jag tagit väldigt mycket lärdom efter, jag tror jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Unive är den ända fivem server jag någonsin spelat på.

Utveckla "Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats?", "Varför ska just du bli servervakt?" och "Varför vill du bli servervakt?"!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka