Accepterad elliot__10 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? elliot10#0412

Vem var det som bannade dig? T4arget/bubblegum

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför dem banna mig det var ett klädebutiksrån och vi skulle dra sen så hade vi ungefär 2-3 gisslor men polisen sa att dem gick med på alla krav osv men sen så när vi drog hade dem placerat ut massor av spikmattor så vi åkte in och efter det hade jag och min vän planerat att göra ett klädebutiksrån med 1 gissla och då skullevi bara få tag i kläderna "pengarna men vi rpar att vi tar kläder" och när vi vart klara skulle vi sticka så fort vi kunde för att slippa förhandla med polisen för att vi nästan visste att dem inte skulle lyssna på våra krav. Men sen så drog vi och i själva sammanhanget så är det powergaming och då bannade dem oss för det och jag tycker det var en giltlig men fortfarande vi försökte göra det så bra och planerat utan att det skulle bli powergaming i scenariot för att få ut allt genom att vi rpade med polisen innan eftersom vi rpade med polisen om att vi hade lådor i bilar och kläder genom att ha lite "dyrkset",buntband mm för att få så roligt som möjligt men nu blev det inte som vi tänkte oss sedan så kan jag allt om regler bara att vi ville gärna komma undan också!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle dra efter ett klädebutiksrån och när jag skulle dra så förhandlade vi inte och poliserna var inte beredda att följa efter och vi stack så långt vi kunde. vet att vi kunde göra bättre av oss detg förstår jag till 110% men eftersom polisen inte var så många och vi tänkte inte direkt på att poliserna skulle stå och vänta på att VI skulle komma ut trodde att dem iallafall satt och väntade i deras bilar men så var det inte och då kom vi undan rätt så enkelt och det blev ett dåligt/sämre scenario en vad vi hade tänkt oss.. ber som hemskt om ursäkt för det dåliga scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte vi gjorde scenariot så det blev dåligt vi kunde göra bättre av oss och det är ingen snack om saken för det är bara skit snack att folk säger att dem gjorde rätt och polisen gjorde fel utan de var vi som gjorde så det failade och vi/jag fattar det men vill gärna bli insläppt igen på servern kämpar för fullt för att rpn ska bli bättre och mer social för alla. ska tänka på detta i framtiden när jag gör något annat scenario!

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för suntförnuft på piren när jag skulle ta någon annans bil när den inte var min och det var en allmän plats så många såg och det har jag lärt mig av och har inte blivit så mycket bannad för jag är en bra rpare och vill gärna hylla servern och försöka få folk till unive men tycker inte om att vara bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills polisen kom och iallafall ge dem en chans att följa våra krav för att vi ska kunna åka iväg utan att bli trappade av spikmattor, istället körde vi bara iväg som jag inte skulle göra. Och sen kunde haft lite mer social rp genom att prata tydligt med polisen att vi absolut inte tillåter spikmattor om vi har det som ett krav. Kunnat ta fram gisslan och vissa att vi har en så det blir tydligare 2: fixa någon som skulle kunnat kolla ifall det var spikmattor någon vän exempel. Jag förstår nu att man ska göra detta på ett bra sätt och inte sticka direkt ska absolut inte göra det tillsnäst! :cry:

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA såklart att man inte upprepar det och man ska försöka få sån bra rp som möjligt och inte göra regelbrottet igen! och denna gång gjorde jag fel och vill bara be om förlåtelse och att detta inte kommer ske igen utan attt jag fortsätta rpa lika bra som förut! och att absolut inte sticka utan att bekräfta det till polisen eller ha några krav/motkrav och försöka få så bra social och rp som möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess vill inte vara bannad... ber om ursäkt och ska inte upprepas lovar förlåt mig,,,, :(( känner mig dum nu men förlåt hoppas du ger mig en chans till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka