Inaktuell elliot__10 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? elliot10#0412

Vad är ditt hexid? steam:110000131fed98d

Ange ditt födelsedatum 6 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA var att jag har varit MA förut och nu vill jag hjälpa till igen för att förra gången jag var Medlemskaps-ansvarig så jobbade jag på men var lite inaktiv och nu har jag tiden till att bli det igen och jag har kollat en extra del på William07 som var Medlemskapsansvarig och han jobbade på jätte bra så nu saknar jag att vara MA igen, kan lova att jag ska vara aktiv och hjälpa till vet hur man gör och det är bara att starta mig så vruumar jag igång direkt. När jag var MA förut så visade jag väll helt okej till mitt arbete men nu kommer jag var mer effektivare och skriva mer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som MA för att jag är en kompitent person till att bli Medlemskapsansvarig för jag vet hur det fungerar vet när man ska rycka ens medlem och ge en medlem om dem kan reglerna och har kompitens till det. Om jag blir MA så kommer jag vara mycket aktivare en vad jag var förut, ni har en syn över alla och ni borde ge ´rollen till mig jag saknar att hjälpa till och visa ambition för er och nu har jag tiden till det

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk som är nya med en god ton och visa att man är en förebild för dem och ge dem tips. Om dem behöver hjälp med något kan man absolut hjälpa till och visa att man är där för en. Man ska ha respekt prata tydligt så dem förstår.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Dem man tar in ska kunna reglerna och inte lalla visa att dem respekterar dem andra och inte bråkar i chatter vc mm. Dem ska heller inte bli bannade hela tiden för samma regelbrott då är hen inte kapabel till att få bära rollen "Medlem"

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Deras krav är att dem ska kunna grundreglerna inte lalla runt och visa att dem verkligen förtjänar att bära denna fina roll!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar kommer vara stort och väldigt världefullt jag kommer inte att hålla på att lalla och förstöra utan jag kommer ta mitt ansvar och bara försöka hjälpa dem nya eller medlemmarna. Och jag lovar att jag kommer visa mig för er att vara aktiv och fixa nya bra medlemmar!

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer att kunna vara relativt aktiv om dagen runt 6-7h om dagen, om jag har en dålig, jobbig, läx-dag så kommer det sjunkas till 4-5h men när jag är inne kommer jag satsa på MA arbete direkt!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, hoppas ni ger mig en chans till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka