Inaktuell Elliot04 | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elliot04

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad ska gänget heta? The Woo's

Vad heter du i verkligheten? Elliot

Ditt födelsedatum: 2 April 2004

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne väldigt många timmar om dagen. Eftersom det snart är sommarlov också så blir det extra mycket.

Hur många timmar har du på Fivem? 325 timmar på detta kontot
https://steamcommunity.com/profiles/76561199071081556/

och 80 på mitt andra
https://steamcommunity.com/profiles/76561198144503629

Berätta om din karaktär: Min karaktär är en 20 åring som ursprungligen kommer från Malmö. Han heter abdi abdulrahman och har en storebror som heter faroz. Han började göra småbrott eftersom hans storebror lärde honom det mesta om dom hära sakerna. Han specialitet är för det mesta vapen och han kan allting om priser och olika kaliber på vapen. Men sen hände det som inte fick hända den 19 juni 2018 blev han gripen för väpnat rån där han gick in i en butik den 18 juni med en skarpladdad colt och bad om alla pengar men även cigaretter och snus. Dagen efter när han satt i sin brors faroz lägenhet stormar poliser in med automat vapen och tar han på bar gärning dom trycker ner han på marken och sätter handfängsel på honom och drar ut honom ur fastigheten. Under tiden så skriker faroz - fucking grisar och sen blir han häktad. Abdi blir dömd som 18 åring till 2 år i slutet fängelse och får sitta på kumla anstalten här i Sverige. Under tiden han satt inne så utvecklar han ett skarpt intresse för musik och många dagar och nätter går ut på att sitta och skriva texter om hans liv. Han skrev även en låt som hette- Before i raise my colt- Som handlar om känslorna innan och efter rånet. Han släpptes och flyttade till en ny stad och vad ska hända här???

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker att jag ska få starta ett gäng för jag vet hur gäng rp fungerar och jag vet hur olika scenarion fungerar och vad man får göra och inte. Jag tycker också att jag ska få starta ett gäng för jag tror att jag kommer bli en bra gäng ledare för mitt gäng. Och tror jag kommer göra nytta med mitt gäng för RP'en i denna stad.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har min nära kompis som kommer representera Vice Boss och sen har jag scoutat lite själv på folk jag vill rekrytera om gänget blir godkänt.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker mig att The Woo's ska va dom i staden som liksom inte är i centrum hela tiden. Utan att vi jobbar lite low key men det mesta kommer bero på och med respekt. Har folk respekt mot oss så visar vi 100 procent respekt tillbaka. Vi kommer liksom va det gänget som är lite hood life eller vad man ska säga och inte kommer från dom finaste områdena. Vi kommer inte va dom som leker feta direkt utan vi vill tjäna våran respekt genom att förtjäna den respekten genom att vara sjysta och ha många bra samarbeten med andra gäng. På detta sättet så kommer folk ha respekt för oss i slutändan och det kommer vara som i verkliga livet. Inte bara ut i staden starta beef och panga på.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har tidigare erfarenheter och det kommer jag se till att dom jag rekryterar har också. Jag har varit i gäng i flera olika städer men har aldrig varit ledaren för ett. Men jag är säker på att jag kan klara det och jag har rp'eat tillräckligt länge för att veta hur gäng och sånt funkar.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag tänker att jag kommer vara den som leder besluten och leder gänget framåt. jag kommer sköta snacken med andra gäng men kommer såklart låta alla vara med och bestämma så det blir roligt för alla. Jag kommer se till att vi har många gäng möten och att alla ska känna sig välkomna till oss. Jag kommer se till att alla har det bra och trivs och att vi såklart har det väldigt roligt eftersom det såklart är det viktigaste.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag skulle kunna bidra med att folk ska veta vem vi är och att man alltid kan komma till oss om man behöver något. Jag vill att folk som är nya kriminella till staden ska kunna hitta oss och ta lärdom av sakerna vi gör och kanske till och med jobba för oss i små perioder. Vi i The Woo's kommer alltid ha arbete som är välbetalt och det kan och kommer vi stå fast till 200 procent med.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario kan se ut på olika sätt. En av dom viktigaste sakerna enligt mig är att inte bara spela för egen vinning. Utan att alla ska ha det kul. För det finns 300 andra spelare på servern som är som mig och bara vill ha en riktigt bra rp med så många bra scenarion som möjligt. Och det kommer man aldrig uppnå om man bara spelar för egen vinning det kommer bara sluta med att man blir hatade på servern man spelar på och ingen kommer gilla en. Det kommer påverka ens egna gäng medlemmar också eftersom dom kommer få ta otroligt mycket skit på grund av gäng ledarens beslut. Därför kan ett bra kriminellt scenario se ut till exempel så här. Om något annat gäng dödar en av våra så kommer inte vi bara åka till platsen där dom är och börja skjuta som galningar. För det är då det blir ett tråkigt scenario. Det vi gör är att hålla koll på så många som vi kan så länge. Jag som gängledare skickar ut några av mina grabbar på ett uppdrag för att kidnappa en i deras gäng. under tiden så kommer jag gömma mig eftersom jag är gängledaren och dom kommer vela skada mig så mycket som möjligt. Om dom lyckas så ringer dom mig för att berätta att dom tagit han och kör ut till skogen. Jag åker dit i inte ens sån flashig bil eftersom jag inte vill dra med mig onödig uppmärksamhet. När jag kommer dit så visar vi vad som händer med folk som går på våra. Vi misshandlar han men vi dödar inte han eftersom vi vill åt deras boss. Så vi misshandlar han och pressar han på så mycket information som möjligt och sen tvingar vi han att ringa deras boss och vi säger innan vad han ska säga och låter han ringa samtalet medans vi håller skarpladdade karbiner mot hans huvud. Vi sätter då upp en plats och vi åker dit först. När dom kommer så kommer jag hålla deras gängmedlem som gisslan medans jag håller en colt mot hans huvud så kommer jag börja prata med han. Jag kommer då i första hand berätta vad som gäller att om han eller hans grabbar försöker göra något så är alla mina grabbar redo för att börja skjuta. Jag kommer lämna över han och om dom börjar skjuta eller sikta mot mig så kommer mina grabbar börja skjuta för att döda varenda en. Och då har jag spelat för bådas vinning eftersom jag ville göra fred och jag backstabba ingen genom att börja smattra direkt när dom kommer dit.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer hålla koll på detta genom att bara ta in folk i gänget som har många timmar på fivem. ha gängmöten ofta men även se till att dom får så mycket experience som möjligt för att dom i mitt gäng ska få så hög rp som möjligt.

Hur hanterar du kritik? Jag tycker att jag hanterar kritik väldig bra och därför tycker jag att jag ska få ett gäng och kunna vara gängledaren. Jag kommer låta alla vara med på gängmöten och bestämma och om någon har något att säga så är alla välkomna att prata. För det är det enda sättet att folk ska börja tycka om varandra och kunna vara så öppna som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja det skulle jag eftersom det inte är hela världen och även om det hade varit riktigt kul att få ett gäng så skulle jag inte sluta spela.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på Unive för det är Sveriges största server och den har sjukt grym rp om man jämför med andra.

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka